2777
2789
عنوان

اتوی صورت

559 بازدید | 16 پست

سلام خانم ها .به نظرتون چیز بدرد بخوریه؟می ارزه بخرم؟

پوست چربی دارم همیشه پر از،جوش های سرسیاه هست 

باران کہ مےبارد تمام شهر پر از صداے من است ..من تنها نیستم تنها "منتظرم"

میکرو بهتره

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..

چی هست؟

واقها فکر کردید انقدر خفن و قشنگید که ما عکستونو از پروف کپی کنیم؟؟؟؟؟ پروف خودمم کپی نکن چیه دیگه؟؟؟ یعنی انقدر خودتو زیبا و هالیوودی فرض کردی ک ما کپی کنیم بذاریم پروفایل خودمون؟؟؟؟؟جل الخالق😶😶😶دوست بی ادبی دارم ک اعصاب نداره، گاهی کاربری دست اونه تعجب نکنید از شدت متفاوت بودن جوابها🥲.......

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما خودت میکرو داری؟

من هم میکرو دارم هم اتووو.

میکرو مکشیه و چربی و جوش سرسیاه تمیز میکنه

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..
من هم میکرو دارم هم اتووو.میکرو مکشیه و چربی و جوش سرسیاه تمیز میکنه

اتو چین و چروک سطحی و از بین نمیبره؟ب خاطر چین و چروک نظرم روی اتو بود اگر از،بین نمیبره نگیرم ؟

باران کہ مےبارد تمام شهر پر از صداے من است ..من تنها نیستم تنها "منتظرم"
اتو چین و چروک سطحی و از بین نمیبره؟ب خاطر چین و چروک نظرم روی اتو بود اگر از،بین نمیبره نگیرم ؟

چرا رو چین و چروک تاثیر داره..یبار برو فیشال ببین صورتت چ جوری میشه

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..
برای پاکسازی صورت

اگه تاثیر داشت ب منم بگو لطفا

واقها فکر کردید انقدر خفن و قشنگید که ما عکستونو از پروف کپی کنیم؟؟؟؟؟ پروف خودمم کپی نکن چیه دیگه؟؟؟ یعنی انقدر خودتو زیبا و هالیوودی فرض کردی ک ما کپی کنیم بذاریم پروفایل خودمون؟؟؟؟؟جل الخالق😶😶😶دوست بی ادبی دارم ک اعصاب نداره، گاهی کاربری دست اونه تعجب نکنید از شدت متفاوت بودن جوابها🥲.......

چرا رو چین و چروک تاثیر داره..یبار برو فیشال ببین صورتت چ جوری میشه

پس ب نظرتون بخرم اتو رو؟

باران کہ مےبارد تمام شهر پر از صداے من است ..من تنها نیستم تنها "منتظرم"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز