ava2f2 مدیر عضویت: 1397/05/17 تعداد پست: 151 عنوان درد و دل | مشاهده متن کامل بحث + 325 بازدید | 67 پست بیاید یکم با هم حرف بزنیم از چیزایی که نمیتوانیم به کسی بگیم 1403/10/06 | 02:59 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بانویخوشخنده عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 875 منم اکثرا ک باما بودن یا حاملن یا بدنیا اومده. انقدم مشکلات ناباروری زیااد شده ک همو خوب میکنن زود م ... منم حس میکنم عقبم. جا موندم💔 کاربری دست دونفره. گاهی دوستم تاپیک میزنه! برای صاحب خونه شدنم صلوات میفرستی
بانویخوشخنده عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 875 ت اهل کجایی بگو بگمت کاربری دست دونفره. گاهی دوستم تاپیک میزنه! برای صاحب خونه شدنم صلوات میفرستی
ava2f2 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/17 تعداد پست: 151 دردم خیلی بزرگه من نمیتونم تحملش کنم میترسم کمرم خم بشع الهی
بانویخوشخنده عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 875 آزمایش باید برم؟باید دوباره درموردش با مادرم حرف بزنم سونو گرافی و ازمایش بری دکتر خودش مینویسه برات حتما برو خیلی عوارض داره کاربری دست دونفره. گاهی دوستم تاپیک میزنه! برای صاحب خونه شدنم صلوات میفرستی
x_zara_x عضویت: 1403/04/31 تعداد پست: 1361 سونو گرافی و ازمایش بری دکتر خودش مینویسه برات حتما برو خیلی عوارض داره درمان میشه یعنی؟
ava2f2 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/17 تعداد پست: 151 ازمایش زیاد دادم ولی نمیدونم اینم دادم یا نه دوماه پیش عکس رنگی گرفتم ک اونجام گفتن لوله هات بسته ان ... پس ایشالله به زودی خبر خوب میشنوی
بانویخوشخنده عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 875 گفدم همدان ن همشهریم نیستی🙏من شهرم فرق داره من سرابی هستم کاربری دست دونفره. گاهی دوستم تاپیک میزنه! برای صاحب خونه شدنم صلوات میفرستی
بانویخوشخنده عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 875 دکتر سیمونی ممنونم ، شما خودتون نرفتید پیشش؟ کاربری دست دونفره. گاهی دوستم تاپیک میزنه! برای صاحب خونه شدنم صلوات میفرستی
ava2f2 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/17 تعداد پست: 151 ممنونم ، شما خودتون نرفتید پیشش؟ یه جلسه بعد دفع رفتم گفت برو سونو بعد دیدنش گفت سه ماه جلوگیری کن بعد بیا
حسنا7468 عضویت: 1400/02/30 تعداد پست: 1400 بچه دار نمیشم ۴ساله دوا و دکتر میرم فایده نداره ، تنبلی تخندان دارم. الکی به همه میگم قرص میخورم ولی ... طب اسلامی درمانای معجزه گری داره