arabanoo مدیر استارتر عضویت: 1402/11/26 تعداد پست: 31063 عنوان طبیعیه کارم 82 بازدید | 0 پست از صبح بیبی چکو گذاشتم تو جیب هودیمهی درش میارم نگاش میکنم اشک میریزمباورم نمیشهگیجم چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس 1403/10/05 | 13:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب