2777
2789
عنوان

امپول روگام

601 بازدید | 12 پست

من تو سه ماهه اول لکه بینی داشتم که تو سونو گفتن هماتوم دارم دکترم بهم شیاف داد و گفت امپول روگامم رو‌هم بزنم. البته هفته های ۱۰ اینا بود ولی گفت الان برو تزریق کن. به نظرتون چرا زود داد؟؟ الان هفته ی ۲۵ بارداری هستم و سه هفته ی دیگه طبیعتا باید تزریق میکردم به نظرتون بازم باید بزنم؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ارهاشم منفیه. دکتر هفته ۸ بم گف اگه یهو دچاد خونریزی شدی برو رگام بزن. با غربال دوم ی آزمایشم دادم واسه ساخت آنتی بادی توسط بدنم ک خداروشکر منفی بود

ولی از هفتا ۲۸ زدنش شروع میشه اگه قبلش خونریزی نباشه

برای چی رگام میزنن؟کارش چیه؟

واسه ارهاش ها منفی و جنینی ک ارهاش مثبت داره. وقتی مادر خونش منفیه گروه خونیه بچه رو ی متجاوز ب حساب میاره و شروع میکنه واسش آنتی بادی تولید میکنه ک در نتیجه ب گلبول های قرمز جنین آسیب میزنه و در نهایت جنین دفع میشه. برای جلوگیری از این ماجرا رگام تزریق میکنن

واسه ارهاش ها منفی و جنینی ک ارهاش مثبت داره. وقتی مادر خونش منفیه گروه خونیه بچه رو ی متجاوز ب حساب ...

ممنونم از توضیح

از کجا تشخیص داده میشه این حالت؟به خاطر لک بینی؟

 دنیای عجیبیه اینجا!!!!  خداحافظ  👋👋👋👋👋👋
ممنونم از توضیح از کجا تشخیص داده میشه این حالت؟به خاطر لک بینی؟

توی چکاب اولیه بارداری ارهاش خون مادر مشخص میشه. وقتط منفی باشه از هفته ۲۸ رگام تزریق میشه. حتی مادری ک ارهاش منفی داره بعد سقط هم باید رگام تزریق کنه

توی چکاب اولیه بارداری ارهاش خون مادر مشخص میشه. وقتط منفی باشه از هفته ۲۸ رگام تزریق میشه. حتی مادر ...

مرسی .بعد سقط باید بزنه که برای بعدی مشکل پیش نیاد؟

 دنیای عجیبیه اینجا!!!!  خداحافظ  👋👋👋👋👋👋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز