2777
2789
عنوان

دم مرگم الان

199 بازدید | 13 پست

دیشب ون یمن عرق خوردن اندازه ی پیک پر بعدش قرص آلپرازولام خوردن یدونه دیدم ن آروم نمیشن کل بسته رو خوردن بعد الان باز رفتم دوز بالاترشو گرفتم اونم کل بستشو خورد نمیدونم چ مرگمه گیج گیج میزنم راه میرم تعادل ندارم چشام سیاهی میره الانم سرکارم نمیدونم چیکار کنم توروخدا بگین 

من سابقه داشتم کلی قرص خوردم یعنی طبیعیه برام ولی هیچین نمی‌شده نمیدونم شایدم الان مسخرم کنین ولی این آلپرازولام بدون نسخه نمیدادن انقد اصرار کردم بدن دادن بهم گفتم شاید این حالمو نرمال ک دارم بدتر میشم 

امیدوارم دم مرگ باشم فقط 

😕

آقا نیستم هی نگین مردی 😐 💙یه اس اسی ام ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (یک طرفه بودن میتونه همه چیو خراب کنه از جاده بگیر تا احساسات) تـــــو ماه من بودی اما سرت باستاره ها گرم بود. میگن اکثرمردها اولین شاخه گلی رو ک دریافت میکنن سرقبرشونه پس منم مرد محسوب میشم🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینقدرناامیدی وسرکاری

آقا نیستم هی نگین مردی 😐 💙یه اس اسی ام ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (یک طرفه بودن میتونه همه چیو خراب کنه از جاده بگیر تا احساسات) تـــــو ماه من بودی اما سرت باستاره ها گرم بود. میگن اکثرمردها اولین شاخه گلی رو ک دریافت میکنن سرقبرشونه پس منم مرد محسوب میشم🙂

شرابخور عروس شیطان هستش.میخوای توی همین حالت و توبه نکرده مرگ بیاد سراغت؟حیف خودت و زندگیت نیست که مفتی تقدیم شیطان کنی گل؟

به عنوان یه خانوم متاهل در شان خودم نمیبینم که جواب هیچ مردی رو در این سایت بدم👊 خدای خوبم به ما رحم کن و امام مظلوم و غریبمون رو بهمون برگردون و مارو نجات بده🤲

چرا با سلامتی و زندگیتون مثل یه چیز بی ارزش رفتار می کنید؟

چون بی ارزشه من با وجودم کل خانوادمو بهم ریختن و هلهم اهمیت نمیده و مهم نیس هرچی میشه فقد بنیرم ازم راحت شن

چون بی ارزشه من با وجودم کل خانوادمو بهم ریختن و هلهم اهمیت نمیده و مهم نیس هرچی میشه فقد بنیرم ازم ...

چی بگم بهت ؟  من به دوستی داشتم خودکشی کرده آمده بود با خواب دیگران که خیلی پشیمونم و همه اش تشنه هست و لباس های پاره و خاکی تنش هست

الهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792