shike مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 12021 عنوان حس ششم 65 بازدید | 12 پست نظر اقای احمدی در مورد من چیه؟منو چطور خانمی میبینه جز اسی کسی منو ریپ نزنه 1403/09/29 | 10:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
narges7586 عضویت: 1401/02/25 تعداد پست: 694 نظر مثبت و خوب ولی بدون منظور میشه بگی حس احسان نسبت بهمچیه کی برمیگرده؟
anly عضویت: 1401/10/17 تعداد پست: 2065 نظر مثبت و خوب ولی بدون منظور به خواستم می رسم ،زود یا طول می کشه
shike مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 12021 نظر مثبت و خوب ولی بدون منظور اره درسته .اقای زند چی ؟ جز اسی کسی منو ریپ نزنه
shike مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 12021 اونم همینطور از شرکت داروسازی باهام تماس میگیرن واسه استخدام ؟ جز اسی کسی منو ریپ نزنه
honeymoonp عضویت: 1403/02/22 تعداد پست: 1303 از شرکت داروسازی باهام تماس میگیرن واسه استخدام ؟ نه افتاد به دلم
shike مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 12021 شیک پوش و نظر خوبی داره افرین.تو تنها کسی هستی که اینو گفتیشرکت نانو دارو استخدامم میکنه؟ جز اسی کسی منو ریپ نزنه