2777
2789
عنوان

من و شوهرم

151 بازدید | 1 پست

هزار بار با هم دعوا کردیم دعواهای خیلی بد که از بحث های مسخره و پیش پا افتاده شروع شد حتی بعضی هاش شوخی شوخی جدی شد.بدترین دعواها رو باهم داشتیم چون بلد نبودیم رابطه ی درست و هر چی بیشتر پیش میرع بیشتر یاد میگیریم که باید چطوری باشیم.و خیلی به هم وابسطه ایم و همدیگه رو دوست داریم.خواستم بگم فکر نکنین یه دعوای بد یعنی پایان زندگی زناشویی.خیلی صبوری می خواد تا قلق همدیگه دستتون بیاد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز