هزار بار با هم دعوا کردیم دعواهای خیلی بد که از بحث های مسخره و پیش پا افتاده شروع شد حتی بعضی هاش شوخی شوخی جدی شد.بدترین دعواها رو باهم داشتیم چون بلد نبودیم رابطه ی درست و هر چی بیشتر پیش میرع بیشتر یاد میگیریم که باید چطوری باشیم.و خیلی به هم وابسطه ایم و همدیگه رو دوست داریم.خواستم بگم فکر نکنین یه دعوای بد یعنی پایان زندگی زناشویی.خیلی صبوری می خواد تا قلق همدیگه دستتون بیاد