2777
2789
وای خدا شما چقدر با نمکید😂😆پس چرا گفتی دریافتی دانشجو معلما ۶۵۰۰ هست؟؟؟؟؟؟و الان داری میگی ۹۲۰۰ می ...

یه ماه هایی هم بوده که ۴۵۰۰ گرفتم

همکلاسیام هستن یه سری ماها یه تومن گرفتن

بعضیا زیر ۵۰۰تومن!

الان باید بگیم دریافتی دانشجو معلم ۵۰۰تومنه؟


کلا اداره های محل خدمت با توجه به بدهی بچه ها یا حالا هر چی هر ماه مبلغ دلخواه واریز میکنن

مهم اون مقدار پولیه که طبق قانون  کسریات در نهایت برای دانشجوعه



 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از ۹۲۰۰ای که من میگیرم مهم اون ۶۵۰۰اشه که برای منهبقیش برای دانشگاست که باید بهش بدماین بچه های ترم ...

عزیز منم گفتن ۳۰ تومن و آخرش هم گفتم کسریات داره 

نمیدونم چرا بعضیا نخونده دوست دارن ایراد بگیرن

باشه بابا شما زیاد میدونی 😆

عزیز منم گفتن ۳۰ تومن و آخرش هم گفتم کسریات داره نمیدونم چرا بعضیا نخونده دوست دارن ایراد بگیرنباشه ...

اون ۳۰ تومنو در ادامه برای کامل تر شدن حرفم گفتم

ابدا قصدم ایراد گیری نبود😊

اصل کلامم رو  بالای همون کامنت گفتم

 

عزیزم شما نمیدونی در حال حاضر حقوقش چقدره ؟بهم میگن برو نصفی ، نصفی میگن نرو حقوقش خیلی کمهموندم چیک ...

حقوق معلم یا دانشجو معلم ؟

من خودم ورودی امسالم ، الان حکممون ۱۰ میلیونه سال بعد میشه ۱۳ میلیون 

 لطفا هدیه برای ۱۴ معصوم ( ع)  ی صلوات بفرستید 🌷❌به هیچ وجه هیچ مردی تو تاپیک های من نظر نده و ریپلای نکنه منو ، اگه دارم با مردی حرف میزنم نمی‌دونم مرده وگرنه اصلا جواب نمی‌دم❌ اگه من اشتباهی میکنم به این معنی نیست که اسلام کامل نیست و یا اشتباهه به این معنیه که من اشتباه کردم و نتونستم اونجوری که باید حواسم باشه ☺️هیچ وقت به اندازه وقتی که داداشم بهم میگه جوجه معلم ذوق نمیکنم 😍

مزایا : استخدام تضمین شده ، حقوق دانشجویی ، ساعت کاری کم نسبت به شغل های هم رده 


معایب : درامد کم ، محدودیت هایی که در مورد حجاب و مسائل سیاسی هستش ، جای پیشرفت نداره تو به عنوان یه معلم وارد سیستم میشی بعد از ۳۰ سال بازم همون معلمی

🏃🏻‍♀️

مزایا : استخدام تضمین شده ، حقوق دانشجویی ، ساعت کاری کم نسبت به شغل های هم رده معایب : درامد کم ، م ...

یه سری از استادای ما تو دانشگاه فرهنگیان معلم بودن یا هستن

حالا هیئت علمی یا حق التدریسی بودنشونو اطلاع ندارم


بهتره بگیم جای پیشرفتش محدوده 👌

 

یه سری از استادای ما تو دانشگاه فرهنگیان معلم بودن یا هستنحالا هیئت علمی یا حق التدریسی بودنشونو اطل ...

اونا حتی یک درصد هم نیستن عزیزم واقعا نمیشه جزو امار حسابش کرد

کلی داستان و پیچیدگی داره 

🏃🏻‍♀️

این امار کدوم سازمانه؟😅علاوه بر این خیلی معلما میتونن معاون بشن، مدیر بشن

معاون و مدیر پیشرفت خاصی نیست عزیزم 

من پدرم ۲۳ سال مدیر بود از لحاظ مالی فرق خاصی با معلم نداشت


یعنی تو میگی معلم هایی که هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان میشن تعدادشون بیشتر از ۱ درصد کل معلم هاست ؟ واضحه که ۱ درصد هم عدد بزرگی واسشون

🏃🏻‍♀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز