2777
2789
عنوان

مادر پر حرف

537 بازدید | 21 پست

مامان شما هم روزتون رو شروع نکرده ب بسم الله میاد مغزتون رو با حرف و پر حرفی میترکونه؟

یعنی وقتی پا میشم یه چایی نخورده میاد مخ منو میخوره 

بابات اینطوری کرد فلانی اینطوری کرد هیچ وقت هم چیزای خوب نمیگه فقط و فقط غر میزنه 

الان شاید فک کنید از این دخترای بدم که همش مشغول خودشه ولی خدا خودش شاهده چقدر به مامانم میرسم و کمک میکنم بهش. اگه دروغ بگم لال شم الهی. 

ولی مامانم براش کافی نیست. 

همیشه از بیرون و مردم بیشتر تعریف می‌کنه. 

الان نشستم منطقی گفتم مامان من بدم نمیاد باهام درد و دل کنی فقط خواهشا شروع روزم نباشه واقعا روی من تاثیر بد داره. به جای اینکه درک کنه تبدیلش کرد به بحث و شروع کرد فحش دادن به خودش و ... واقعا نمی‌دونم از دست این زن چیکار کنم. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا در مورد مامانت ایقدر خبیثانه حرف میزنی 

زن چیه؟؟؟

دختر مونس مادر بزار باهات حرف بزنه و درد دل کنه 

حالا بماند که درد دل با بچه کار درستی نیست ولی اگه دیگه مدل مامانت بهش احترام بزار 

وقتی میخاد درد دل کنه تو یه بحث دیگه باز کن و از چیزی که دوست داری حرف بزنید

با خدا باش و پادشاهی کن....بی خدا باش و هرچه خواهی کن

خدا صبرت بده 

آخه مامانا که باید خیلی تو این چیزا درک داشته باشن 

من اصلا خوشم نمیاد آدم با بچه ها درد دل کنه و به نظرم درست هم نیست 

اثر سوء میذاره تو روحیه شون.... 

غرق خیالِ خود بیگانه زِ هر کس                                                                                                                               ❌️درخواست دوستی قبول نمی کنم❌️                 

مامانت تنهاست.بابات درکش نمیکنه شماهم همینطور

چرا نیاز باشه من درک کنم عزیز. خودش و شوهرش یه اشتباهی کردن با هم زندگی کردن اشتباه بعدی آوردن بچه بود 

که من الان هر روز صبحمو با مسخره بازیا اینا شروع کنم که پدرت اینکارو کرد و ... انگار که من قراره کاری از دستم بر بیاد. 

مامانم تنها نیست مامانم دنبال یه چیزیه که احساسات خودشو توش خالی کنه. اتفاقا اونی که تنهاست منم نه رفیق دارم نه چیزی 

رسما داره هر روز انرژی منو میمکه

من ازآدمای پرحرف خوشم میاد عین بابام انقدر قربونش میرم عشقن بخداادمای پرحرف چراغ خونه ان ..

برعکس شوهرم خیلی کم حرفه باید جون بدم تاشروع کنه ب حرف زدن اونم یکی دوکلمه خخخ ولی خب هرآدمی ی ویژگی داره دیگه شوهرم باهوشتره ..

دوستامم همه پرحرفن درحدی ک خودشون میگن سر همه رومیخوریم .. من ازصب ک بلند میشم باید صدااای بلند تلوزیون اهنگ گوشی کلا زیادگوش میدم اگه سکوت باشه دیوونه میشم کیااینجورین ودلیلش چیه


هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

چرا در مورد مامانت ایقدر خبیثانه حرف میزنی زن چیه؟؟؟دختر مونس مادر بزار باهات حرف بزنه و درد دل کنه ...

اینکه شما فکر میکنید من دارم خبیثانه در موردش حرف میزنم با اینکه اینجا تایپه و نمیشه لحن رو تشخیص داد خودش نشون دهنده اینه که اصلا قبل حرف زدن فکر نکردی

درضمن مامان ندارم کاش داشتم جونمو براش میدادم حرف گوش کردنش مگه چقدر زحمت داره  بشین پای حرفاش بزار لذت ببره

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

واقعا مشکلات با پدر و مادر یه گره بزرگن حتی نمیدونیم به کی بگیم ولی من هر اخلاقی داره عین خودش میشم میبینه چقدر بده عوض میشه

من روزه می گیرم اما اگه نمی گرفتم هم بیرون چیزی نمیخوردم این فرق مذهبی و غیر مذهبی نیست این فرق باشعور و بی شعوره. من روزه می گیرم و مطمئنم وقتی گرسنه ام سلول های سرطانی بدنم دارن تجزیه میشن. من روزه می گیرم و اتفاقا دم دمای افطار هوس دوچرخه سواری میکنم ، شاید اگه کسی منو ببینه فکر کنه روزه نیستم ولی من روزه ام!خودم اگه بی حجاب ببینم اصلا فکر نمیکنم روزه نیست همینطور که بی حجاب های ترکیه و مصر اناشید مذهبی میخونن و من وقتی میبینمشون حس میکنم ایمانشون خیلی هم از من بیشتره. من روزه می گیرم و وقتی دخترهای سیگار به دست رو تو ماشین پسرای غریبه تو کوچه پس کوچه های پرت میبینم معلومه از تفاوتی که دارم خوشحال میشم اما خوشحالی از اخلاق و تربیت و سبک زندگی متفاوت خوشحالی بی سر و صداست مثل شادی کاذب جلب توجه نمیکنه ، درونیه ، تو قلبت ، نیازی به گفتن هم نداره ولی از بس میبینی اونها ادای شادی درمیارن و نقش بازی میکنن تا بقیه هم مثل خودشون بشن میگی بگم. فعلا خدافففففظ🌸🩷😂 امضای قبلیم یک عدد چپی . مخالف گوشی برای بچه ها . موافق طب گیاهی و معتقدم خدا شفا رو تو گیاهان گذاشته ، مامانم بیست ساله که متفورمین و جدیدا هم دیابزید میخوره اما قندش با اون همه قرص در روز نرمال نشده ، یه شب که چای ترش خورد فردا ناشتا قند خونش 108 بود🫡 خیانت دیدی حتما آهنگ kandiramazsin beni رو گوش کن ، و سریال گذر از رنجها اونجا که خانم مهندس به مهندس میگه شرط طلاقم بچه هامه اگه ندی کاری میکنم که تو و اون زن یک روز خوش نبینید ، میتونی قوی باشی🌼 ببخشید امضام از همه رنگه😵هر دردی که میکشی برای اینه که بدونی این 🌎 یه گمشده داره

یه روز دلت تنگ میشه 🥲🥲

دلتنگی و عشق جای خودشو داره. 

ماها فکر میکنیم چون یه روز پدر و مادرمون از دنیا میرن باید با همه چیشون تا کنیم. ولی حقیقت این نیست 

 من بیشتر دلم واسه جوونی خودم و صبح ها و روزایی که میشد عالی گذروند اما مامانم به کامم تلخش کرد با گفتن چیزایی که رسما فقط خودشو خالی کردن و بالا بردن صداست و صد در صد من هیچ راه حلی ندارم ، تنگ خواهد شد. 

منم زندگی خودمو دارم. 

اینکه فکر کنیم فقط چون قراره بمیرن و یه روز دلمون تنگ میشه همچین فکرایی نباید به ذهنمون بیاد نشون دهنده اینه پدر و مادر ایرانی کلاااا از بیخ فرزند رو یه جورایی برده ذهنی خودش بار آورده. که ناسالمه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شما با کسی که

منm12 | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792