مامان شما هم روزتون رو شروع نکرده ب بسم الله میاد مغزتون رو با حرف و پر حرفی میترکونه؟
یعنی وقتی پا میشم یه چایی نخورده میاد مخ منو میخوره
بابات اینطوری کرد فلانی اینطوری کرد هیچ وقت هم چیزای خوب نمیگه فقط و فقط غر میزنه
الان شاید فک کنید از این دخترای بدم که همش مشغول خودشه ولی خدا خودش شاهده چقدر به مامانم میرسم و کمک میکنم بهش. اگه دروغ بگم لال شم الهی.
ولی مامانم براش کافی نیست.
همیشه از بیرون و مردم بیشتر تعریف میکنه.
الان نشستم منطقی گفتم مامان من بدم نمیاد باهام درد و دل کنی فقط خواهشا شروع روزم نباشه واقعا روی من تاثیر بد داره. به جای اینکه درک کنه تبدیلش کرد به بحث و شروع کرد فحش دادن به خودش و ... واقعا نمیدونم از دست این زن چیکار کنم.