2777
2789
عنوان

حالت تهوع

40 بازدید | 3 پست

سلام دوستان من چند وقتی هست که توی روز بیشتر شبا حالت تهوع میگیرم

آندوسکوپی کردم میکروب معده و ورم معده داشتم ولی بعدش میکروب معده م از بین رفت و خداروشکر درمان شد

ولی این حالت تهوع من خوب نشد به دکترم گفتم میگه برای ورم معده ست استرس میگیری معده ت ورم میکنه تهوع میگیری ولی بنظر خودم این نیست اخه استرس نمیگیرم 

خیلی داره عذابم میده شماها اگه تجربه ای دارین بهم میگید؟ یا مثلا به چه متخصص دیگه ای مراجعه کنم؟

عزیزم وقتی آندوسکوپی و آزمایش اینا رو دادی دکتر میگه مشکلی نیست یعنی نیست من خودمم مثل تو فوبیا مریضی اینا رو دارم 

بعضی اوقات طولانی مدت یهو بی اشتها میشم بعضی اوقات حالم یجوری میشه هیچی نمی‌خوردم رفتم آزمایش دادم دیدم سالمم بی اشتهاییم از بین رفت الآنم یه مدت طولانی استرس کشیدم رفلاکس گرفتم بخاطرش انقد استرس دارم بخاطر چیز دیگه باشه افسرده شدم رفتم باز آزمایش دادم حالا جوابش دو سه روز دیگس

ولی وقتی خوشحال باشم جدی بهتر  میشم 

شما هم ورم معده داری مادر منم از استرس زیاد داشت علاعمش هم همین بود قرصاتو بخور استرس و ناراحتی نکش خوب میشه رعایت غذایی هم داشته باش 

برام دعا کنید ♥️🤝🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بچهامگه

aysanjamali | -9 ثانیه پیش

ارثیه

صبورخانواده | 4 ثانیه پیش
2791
2779
2792