2777
2789
عنوان

عفونت واژن

227 بازدید | 8 پست

سلام خانما

عفونت شدید داشتم رفتم دکتر زنان قرص بهم داد 

بعد پریود شدم الان ۷ روز شده و پریودم تموم شده ولی داخل شرطم ترشحات پنیری مانند اونوقت یکم رنگ قرمز طور یعنی لخته خون تیستا یکم قرمزه چطکر بگم سفید و قرمز باهم یا حتی قهوه ای الان لین برای چیه؟

قبل اینکه قرصارو بخورم پریودم اینجور نبود الان این عادیه؟؟؟؟؟

و برا عفونت چی خوبه

الان قرصام تموم شده ولی عفونت شدید تر شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم طب سنتی از قرص و دارو خیلی بهتره 

⛔️⛔️ نظر من فقط واسه استارتر تاپیکه .. پس اگه مخالفی ریپ نزن چون حوصلتو ندارم 👍 بالاخره یه روزی یه جایی میفهمی که: زندگی خیلی گوهههه...خیلیییی😑 نه که ندونم چی حالمو خوب میکنه ها .... میدونم !....ولی دیگه کاری از دستم برنمیاد 🥲

به نظرم طب سنتی از قرص و دارو خیلی بهتره

نیست من بعد از سزارین عفونت شدید داشتم فقط با یه پماد خوب شدم .. بخیه هام از داخل عفونت کرده بود 

«...من تمام تلاشم را کردم و تمام زبان های دنیا را یاد گرفتم اما چه کنم که هیچ کدام برای توصیف کردن تو کافی نبود ...✨🦋»
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز