2777
2789
عنوان

نمیدونم چمه

79 بازدید | 12 پست

۴ روزه عقب انداختم

از شدت کمر درد کمرم صاف نمیشه

سینه هام خیلی درد دارن

عصبی شدم 

زیر دلم ک چند روزه درد داره بعضی وقتا چنان تیر میکشه زمینو چنگ میزنم

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

چرا بی بی چک نمیزنی منم تخمکدان چپم درد میکنه با نوک سینه هام

میترسم

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا بی بی چک نمیزنی منم تخمکدان چپم درد میکنه با نوک سینه هام

الان دارم گریه میکنم 

چکار کنم اگه حامله باشم

الان اشپزخونم در حال تعمیره وسایلم پخشه وسط 

خونه زندگیم بهم ریختس

میخواستم دانشگامو شروع کنم

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

روش جلوگیری از بارداری مطمئن داری ؟

نه

۳ ماهه عروسی کردیم

تازه قرص گرفتم شروع کنم

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

نه۳ ماهه عروسی کردیمتازه قرص گرفتم شروع کنم

اگه سابقه تاخیر پریود داشتی ، انشالله ک همونه 😅

اگرم نه ، بقول دوستان نهایت یه بی‌بی چکه

وقتی علم‌ کافی برای اظهارنظر نداریم حداقل شعور کافی برای سکوت داشته باشیم ...

اگه سابقه تاخیر پریود داشتی ، انشالله ک همونه 😅اگرم نه ، بقول دوستان نهایت یه بی‌بی چکه

دو ماه اخیر خیلی دقیق بود

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

الان دارم گریه میکنم چکار کنم اگه حامله باشمالان اشپزخونم در حال تعمیره وسایلم پخشه وسط خونه زندگیم ...

ای دختر نکن

برو خداتو شکر کن هست و سقط نشده 

همسرم تنش سالم باشه و خوشبت باشیم ممنون میشم دعا کنی❤️

ترس نداره ک هدیه خداس چقد عقب انداختی؟

۴ روزه

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

بی بی‌چک زدی؟

نه هنوز

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز