2777
2789
عنوان

یه سوال

135 بازدید | 20 پست

فقط باید ازدواج کنیم روابط دوستی نریم تو هر سنی اوکیه حتی منی که ۱۹ 

بعد اگه طرف وخاستگار نداشت چی

تروخدا یه کاری کن تاپیک شخصیم پاک شه برم از نی نی سایت

ازدواج نمیکنه.



 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی ب شرایط و ... داره یکی تو سن ۱۷ سالگی سن ازدواجشه یکی ۲۵ و...البتع واسی دخترا زیاد فک نکنم مهم ...

کی گفته  وقتی طرف هیچی خاستگار نداره چی

تروخدا یه کاری کن تاپیک شخصیم پاک شه برم از نی نی سایت

دوستی هم بری باید دوستیت رو مدیریت کنی و خیلی ضوابط رو رعایت کنی مهمترینش زیاد وابسته نشی و خودتو بیشتر از هر کسی دوست داشته باشی

*اگر کسی بخواد تربیت خانواگیشو نشون بده و توهین کنه چون جواب نمیدم بر میگرده به خودش پس مودب باشیم*

رابطه دوستی ای که به رابطه جنسی ختم بشه درشو گِل بگیر اون پارتنرت فقط واسه نیاز جنسیش دور تو میچرخه

خب وقتی خاستگار نداری چیکار کنی 

تروخدا یه کاری کن تاپیک شخصیم پاک شه برم از نی نی سایت

دوستی هم بری باید دوستیت رو مدیریت کنی و خیلی ضوابط رو رعایت کنی مهمترینش زیاد وابسته نشی و خودتو بی ...

همین دیقا اگه رابطه داشتی بکارتت اسیب نرسه

تروخدا یه کاری کن تاپیک شخصیم پاک شه برم از نی نی سایت

کی گفته وقتی طرف هیچی خاستگار نداره چی

خب روابط دوستی پسر از دختر سواستفاده میکنی.

ارزش مشکلات روحی و روانی بعدشو نداره 

اینجا ک میبیند همه چقد آسیب دیدن 

از تجربیات بزرگ تر ها استفاده کنید

آقا هستم
بستگی ب شرایط و ... داره یکی تو سن ۱۷ سالگی سن ازدواجشه یکی ۲۵ و...البتع واسی دخترا زیاد فک نکنم مهم ...

اتفاقا برای دخترا خیلی مهمه نه باید زود باشه باید جسمی و فکری به سن ازدواج رسیده باشه نه دیر که دیگه خواستگار مناسب نداشته باشه

*اگر کسی بخواد تربیت خانواگیشو نشون بده و توهین کنه چون جواب نمیدم بر میگرده به خودش پس مودب باشیم*

خب وقتی خاستگار نداری چیکار کنی

خب تقدیرت اینه عین من تو که سنی نداری ولی کارت اصلا عاقلانه نبوده تو فقط ذهنت پر شده تو سن تو باید دخترا ازدواج کنن بعدا هیچ ولی این همه‌ی چیزی که فکر میکنی نیست حالا هم هی به داشتن پارتنر و نداشتن خواستگارت در پوش بزار انتخاب خودته یه دختر سالم باشی یا عروسک خیمه شب بازی پارتنرت

شیرین بهانه بود! فرهاد تیشه می‌زد تا نشنود صدای مردمانی را که در ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد https://daigo.ir/secret/5806418625

[QUOTE=364509120]خب تقدیرت اینه عین من تو که سنی نداری ولی کارت اصلا عاقلانه نبوده تو فقط ذهنت پر شده تو سن تو باید د ...[/QUOTE

خیمه شب باز ....

الان  اینقدر سن ازدواج اینجا پایینه متاسفانه منم خاستکاری ندارم 

من خودم علاقه ای به رفتن تو رابطبه نداستن

تروخدا یه کاری کن تاپیک شخصیم پاک شه برم از نی نی سایت

خب روابط دوستی پسر از دختر سواستفاده میکنی.ارزش مشکلات روحی و روانی بعدشو نداره اینجا ک میبیند همه چ ...

خود من کلی تا حالا کلی دوستی داشتم اسیب ندیدم

تروخدا یه کاری کن تاپیک شخصیم پاک شه برم از نی نی سایت

[QUOTE=364509120]خب تقدیرت اینه عین من تو که سنی نداری ولی کارت اصلا عاقلانه نبوده تو فقط ذهنت پر شد ...

بیشتر از این حرف زدنم چیزی رو تغییر نمیده فعلا بای  ولی هر وقت به سن بلوغ فکری رسیدی به ازدواج به مرحله جدید از زندگیت فکر کن عین دختر دو ساله تصمیم نگیر 

شیرین بهانه بود! فرهاد تیشه می‌زد تا نشنود صدای مردمانی را که در ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد ●فرهاد https://daigo.ir/secret/5806418625

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خیلی ساده

000kkk | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز