2777
2789
عنوان

ی پاکت خریدم

175 بازدید | 28 پست

شوهرم رفته واسه چندتا کار رفته شیراز ی چن روز نیست بعد من دیدم تنهام رفتم ی پاکت سیگار گرفتم بعد الان فک نکنم تا بیاد تموم بشه اگه بفهمه هم ناراحت میشه  حیف هم هست بندازم دور قایم کنم بنظرتون میبینتش ☹️☹️☹️کاش چن تا نخ گرفته بودما🥲💔

شعرایی که دوس دارم می‌نویسم بخونید شما هم                   من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی  ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر **   من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم

ببر بده مغازه سره کوچه 

یادتون باشه هیچ وقت تخمدان دنبال اسپرم نمیوفته! اسپرمه که خودشو به تخمدان میرسونه 😉 پس دنبالش نیوفت 🙂خداوکیلی رعایت نکنی رعایت نمیکنم من با هرکس مثل خودشم حالا خود دانی ❤️دو خط اول هرکس فهمید منظور اصلی چیه برنده اس تو زندگی 💜💗 اسپانسر تمام آرزو هام فقط خداست 💚 البته همون خدایی که ماله همه موجوداته بعضیا می خوان جداش کنند 💙 گاهی باید کتاب نوشت از تجربه ها 😊 ممنونم هستی خدا شکرت 💜💌سال پر از تغییر بود برام خدایا شکرت ، حس ششمی ام وقتی جواب پیامی رو ندادم بدون اون زمان حس قوی ندارم ، اگر می خوای کامل ازم اطلاعات بگیری راجب سوالات فقط تو پی ویم بیا💗خدایا شکرت 💙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببر بده مغازه سره کوچه

دیگه بر که نمی‌ذاره😐😅

شعرایی که دوس دارم می‌نویسم بخونید شما هم                   من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی  ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر **   من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم

تا کی میاد ؟ بکش تا اون موقع

سعی میکنم😕😂

شعرایی که دوس دارم می‌نویسم بخونید شما هم                   من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی  ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر **   من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم

سیگار خیلی چیز بدیه یبار که بکشی در برابر نکشیدنش خیلی سخت میتونی مقاومت کنی 🤦🤦

تفریحی🙃

شعرایی که دوس دارم می‌نویسم بخونید شما هم                   من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی  ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر **   من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم

در نبود همسرانتون پنهان کاری نکنید، بعدا بفهمن بهتون اعتماد نمیکنن.


اگه نگه داری ممکنه جور دیگه ای شک کنه بهت ممکنه فکر کنه مرد غریبه آوردی خونه.


مثل اینکه تو خونه نباشی برگردی ببینی ی چیز زنونه تو خونته

در کنار سقراط و بقراط، یکی به اسم حبه‌ی مقراطم توی تاریخ بوده ولی نتونسته آدم مهمی بشه و تاریخ فراموشش کرده😌

یک جا قایم کنهروقت مغزت قفل کرد یک نخ دود کنچه مارکی؟؟

۵۲۰

از این طعم دارا مزه طالبی میده خوبه🥲😂

شعرایی که دوس دارم می‌نویسم بخونید شما هم                   من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی  ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر **   من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز