شوهرم رفته واسه چندتا کار رفته شیراز ی چن روز نیست بعد من دیدم تنهام رفتم ی پاکت سیگار گرفتم بعد الان فک نکنم تا بیاد تموم بشه اگه بفهمه هم ناراحت میشه حیف هم هست بندازم دور قایم کنم بنظرتون میبینتش ☹️☹️☹️کاش چن تا نخ گرفته بودما🥲💔
شعرایی که دوس دارم مینویسم بخونید شما هم من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر ** من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم
یادتون باشه هیچ وقت تخمدان دنبال اسپرم نمیوفته! اسپرمه که خودشو به تخمدان میرسونه 😉 پس دنبالش نیوفت 🙂خداوکیلی رعایت نکنی رعایت نمیکنم من با هرکس مثل خودشم حالا خود دانی ❤️دو خط اول هرکس فهمید منظور اصلی چیه برنده اس تو زندگی 💜💗 اسپانسر تمام آرزو هام فقط خداست 💚 البته همون خدایی که ماله همه موجوداته بعضیا می خوان جداش کنند 💙 گاهی باید کتاب نوشت از تجربه ها 😊 ممنونم هستی خدا شکرت 💜💌سال پر از تغییر بود برام خدایا شکرت ، حس ششمی ام وقتی جواب پیامی رو ندادم بدون اون زمان حس قوی ندارم ، اگر می خوای کامل ازم اطلاعات بگیری راجب سوالات فقط تو پی ویم بیا💗خدایا شکرت 💙
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
شعرایی که دوس دارم مینویسم بخونید شما هم من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر ** من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم
شعرایی که دوس دارم مینویسم بخونید شما هم من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر ** من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم
سیگار خیلی چیز بدیه یبار که بکشی در برابر نکشیدنش خیلی سخت میتونی مقاومت کنی 🤦🤦
تفریحی🙃
شعرایی که دوس دارم مینویسم بخونید شما هم من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر ** من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم
یک جا قایم کنهروقت مغزت قفل کرد یک نخ دود کنچه مارکی؟؟
۵۲۰
از این طعم دارا مزه طالبی میده خوبه🥲😂
شعرایی که دوس دارم مینویسم بخونید شما هم من ارگ بَمم خشت به خشتم متلاشی/تو نقش جهان هر وَجَبَت تِرمه و کاشی ** تهمینه ی من ترسم این است نباشد/باب دلت این رستم بی رخش پر از غم**مثل چایی که میچسبد به سرما بیشتر/ با همه گرمیم با دل های تنها بیشتر ** من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ/ تو سبز بمان، من به درک،من به جهنم