بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
گررررررردن ؟؟؟😐😐نه به نظر منم جالب نی اونجا اما ناف رو خیلی دوست دارم زبونم همینطور
۱۶ سالگی جوگیر بودم با دوستام رفتیم بیرون اونا رو گوش و ناف و وسط سینه زدن من خواستم مثلا متفاوت باشم که قشنگ تر زدم😂😂😂 الان خیلی جاش مشخص نیست ولی شبیه جوش شده
ولی برام عبرت شد حداقل تا سن ۲۳ سالگی تتو نزنم اون موقع عشق تتو بودم خداروشکر وقت نشد برم بزنم وگرنه الان رو شکمم یه میکی موس نمایان بود😂😂 کلا سادگی رو الان بیشتر دوست دارم