2777
2789
عنوان

لکه بینی

110 بازدید | 14 پست

خانوما من چهار روز مونده ب پریودم الان ا دیشب لکه بینی دارم دیشب صورتی کمرنگ بود امروز لکه قهوه ایی بنظرتون باردارم یا پریودیه؟؟

تو را من برگزیدم از میان اینهمه خوبان..🤍

منم روز چهارده و پونزده سیکلم لکه بینی قهوه ای داشتم بعد قطع شد، از چیه ینی

فقط 18 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

منم روز چهارده و پونزده سیکلم لکه بینی قهوه ای داشتم بعد قطع شد، از چیه ینی

بعضیا میگن لانه گزینی نمیدونم

باردار نبودی؟؟

تو را من برگزیدم از میان اینهمه خوبان..🤍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بعضیا میگن لانه گزینی نمیدونمباردار نبودی؟؟

وای من هنوز موعد پریودم نرسیده، خدانکنه باردار باشم

فقط 18 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

تستی بده خب

اصلا درد و علائم ندارم ، بارداری بدون علائم میشه؟😢😢

فقط 18 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

اصلا درد و علائم ندارم ، بارداری بدون علائم میشه؟😢😢

منم مث توم دردی چیزی ندارم ولی لکه بینی دارم تو اینترنت زدم علائم لانه گزینی بود

تو را من برگزیدم از میان اینهمه خوبان..🤍
منم و الان قط شده زیر شکمم بعضی وقتا تیر میکشه با پهلوهام

عزیزم خدا اگر به ما زجر انتظار کشیدن رو داده 😔 جلوتر از اون به قلب بزرگ داده کاری از دستمون بر نمیاد به جز غصه خوردن انتظار کشیدن و گذر زمان حل میکنه پس منتظر بمون چون چاره نداری تا یا متوجه بشی بارداری یا پریود بشی من تا حالا اینطوری نشدم شایدم شدم یادم نیست منظور تجربه ندارم

[QUOTE=364652855]عزیزم خدا اگر به ما زجر انتظار کشیدن رو داده 😔 جلوتر از اون به قلب بزرگ داده کاری از دستمون بر نمیا ...[/QUOT

من زیاد نیس ک اقدامم ولی نمیدونم چرا استرس گرفتم🥲

تو را من برگزیدم از میان اینهمه خوبان..🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش