2777
2789
عنوان

جاری من

290 بازدید | 13 پست

سلام حدود ۱ ساله ازدواح کردم برادرشوهرم و خانوادش ۵ ساله خارج کشور زندگی میکنن ،جاری ام رو تا حالا نه باهاش حرف زدم نه ديدم و نه میدونم چجور آدمیه، حالا برگشته، اینم بگم رابطه جاری با خانواده شوهرم خوب نبوده و نيست یعنی تو این همه مدت حتی تماس تلفنی هم نه با مادرشوهر نه با خاهرشوهرام داشته، حالا میخان برن ببینشش،نمیدونم چطور آدمیه و چطور باید باهاش برخورد کنم ا،نمی‌دونم چرا این همه بزرگش میکنن،نظرتون من باهاشون برم یا نه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا بزرگش میکنن

🍀با خودت قهر نکن بانو! 🍀هرروز صبح مقابل آینه به فکر زندگی که باید میداشتی و نداری،کارهایی که باید میکردی و نکردی،و روزهایی که از عمرت گذشت و به سن و سالت افزود نباش🍀یک روز هم برای خودت باش... آزاد و رها...🍀فکر کن قرار نیست هیچ مردی برایت مردی کند🍀خودت مرد خودت باش...🍀 تو هنوز هم در اعماق وجودت،آنجا که پر از دلشوره و تشویش است، آنجا که سرشار از اندوه است،هزاران آغوش پنهان کرده ای که جان می بخشد🍀زندگی از تو جریان خواهد گرفت🍀 نگاهت هنوز هم آرامش را در هر دلی می ریزد🍀هنوز هزار هزار دل،در پیچ موهای مجعدت سرگردانند🍀با خودت قهر نکن بانو!🌸تو هنوز زیباترینی🌸                                                        💞خودت را دوست بدار💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792