مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 عنوان کنکور😉 137 بازدید | 14 پست اگه از بهمن بکوب بخونم میارم رتبه زیر۱۰۰۰۰ از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست 1403/09/23 | 22:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تودل عضویت: 1398/11/28 تعداد پست: 9641 دوازدهمی یا پشت امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 دوازدهمی یا پشت دوازدهم از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست
arinasorii عضویت: 1403/09/11 تعداد پست: 3254 من دیگه باتمام وجود اعتقاد دارم ادمم بخواد کوهم جابه جا میکنه خیلی توانایی داره اگه بکوب از زندگیشدبزگه وباجون ودل تلاش کنه شک نکن میشه من حاضرم رگمو بزارمم در این حد مطمعنم ولی به شرط تلاشش خیلی زیاد
مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 من دیگه باتمام وجود اعتقاد دارم ادمم بخواد کوهم جابه جا میکنه خیلی توانایی داره اگه بکوب از زندگیشدب ... اخه از یه طرف هر روز امتحان اما تو بهمن جا باز میشه از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست
تودل عضویت: 1398/11/28 تعداد پست: 9641 دوازدهم حداقل دهم و یازدهم و یکم بخون که تا آخر اسفند سه تاپایه رو جمع کنی و فروردین فقط آزمون و تحلیل امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 حداقل دهم و یازدهم و یکم بخون که تا آخر اسفند سه تاپایه رو جمع کنی و فروردین فقط آزمون و تحلیل همین کار میخوام بکنم اگه بشه خدا بخواد از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست
تودل عضویت: 1398/11/28 تعداد پست: 9641 اخه از یه طرف هر روز امتحان اما تو بهمن جا باز میشه شما رو هم از اسفند به کاری ندارن تعطیل کنین امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 شما رو هم از اسفند به کاری ندارن تعطیل کنین نه اتفاقا اسفند امتحان داریم😭 از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست
رهایی۰۰۶۳ عضویت: 1403/09/16 تعداد پست: 182 اگه نیمسال دوازدهمو الا خوب بخونی با برنامه ریزی دهم و یازدهمو بخونی ارع میشه
mino_minooo عضویت: 1403/07/26 تعداد پست: 2058 ما میخوایم اسفند نیایم بعضی بچها هم میگن ما بعد از امتحانات دی دیگه نمیایم
مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 نه. چون منتظز بهمنی عزیزم امتحان تو امتحان دی میشه برا کنکور خوند از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست
menolia عضویت: 1399/04/21 تعداد پست: 2726 عزیزم امتحان تو امتحان دی میشه برا کنکور خوند مگه فقط کنکوره سعی کن همون تشریحیتو تقویت کنی دانشجوی دکترای عمومی
مجبور مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 مگه فقط کنکوره سعی کن همون تشریحیتو تقویت کنی اون رو نمیگم خوندن برای دهم ویازدهم میگم اخه اون رو که همش دارم سعی میکنم😭😑 از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست