2777
2789
عنوان

عروسي گرفتن

555 بازدید | 28 پست

من عروسي نگرفتم راستش دوست نداشتم و طاقت هم نداشتم.الانم پشيمون نيستم ولي نميدونم در اينده دختركم ك بزرگ بشه باز هم همين حسو دارم يا نه؟كلن خوبه يا نه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی به چیزی که گذشته و دیگه عقب گرد نداره زیاد فکر کنی جنبه های منفی ناخود آگاه ذهنت بروز پیدا میکنه پس دیگه فکر نکن به گذشته چیزی بوده که خودت خواستی

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
خوندن مشكلات بين عقد و عروسي

😀

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش

منم نمیخواستم بگیرم مامانم و مادرشوهرم نزاشتن. 


خوب کاری کردن که نزاشتن تصمیمو قطعی کنم‌ وقتی فیلم عروسیمو دیدم گفتم کاش دو شب عروسی داشتم. بس که تو فیلم حس میکنم بهم خوش گذشته. وگرنه تا قبل از دیدن فیلمم هنوزم فکر میکردم پول بیخودی خرج کردیم. 


اصلا حس میکنم خودم نیستم تو فیلم.😆😂 از بس که بهم سخت گذشته

💚خداجونم هزاران بار شکرت.👸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز