2777
2789
🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣چه سخت بوده

حالا اینجاشو گوش کن مرز مهران مال ایلام هستش دیگه خیلی گرمه برج ۵تابستون گرما۵۵،۶۰درجه ماهم تو مرز هرروز نگهبانی برقم نداشتیم فقط شبا در حد نیم ساعت موتور برق رو روشن میکردیم اینقدر جلوی آفناب بودیم و سیاه شدم مرخصی دادن بهم اومدم خونه درو باز کردم مادرم جیغ زد گفت این افغا....کیه😂😂😂بعد چند روز ب کمک کرم های آبرسان و ضد آفتاب ۳۰،۶۰درصد یکم شفاف شدیم 😂😂😂😂

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


🤣🤭🤭🤭

بخدا ...میگم واقعا میخندین احساس میکنم کم میخندین دستو بردارین و راحت بخند ک دلتون وا شه ...

الله سنی منیم نفسی اولدون نواخدان

معنیش رو یادم رفته

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

بخدا ...میگم واقعا میخندین احساس میکنم کم میخندین دستو بردارین و راحت بخند ک دلتون وا شه ...الله سنی ...

☺️معنیشو بگم؟ البته درست هم ننوشتین ،یعنی : ای خدا شما از کی نفس من شدین؟ معنی عین کلمات شما بود 

☺️معنیشو بگم؟ البته درست هم ننوشتین ،یعنی : ای خدا شما از کی نفس من شدین؟ معنی عین کلمات شما بود

اوه اوه عاشقانه بود😂ببخشید 🙏

از دوستای تورکم یاد گرفتم زیاد گفتنشو بلد نیستم جابجا کردم فک کنم

الله سنی من چوخ گورمسین

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز