2777
2789
عنوان

تنهام

14 بازدید | 0 پست

سلام پسرم 

خیلی احساس تنهایی میکنم 

منظورم رفیق نیستا ، یا خانواده 

احساس میکنم به همدم جنس مخالف نیاز دارم ، نیازمند عاطفیه بیشتر ، اهل دوست دختر بازی و....نیستم 

کنکوریم هستم ، دلم یه همدم میخواد ، نمی‌دونم بخاطر کنکوره و صب و شب تو خونه بودم یا چی....

ولی فشار زیادی رومه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز