امسال کنکور دارم پشت کنکوریم
مامان بابا منو تو خونه حبس کردن حق رفتن به جایی ندارم هر روز تحقیرم میکنن هر هفته امتحان ماز و قلم و گاج و مشاورم بعدش دعوا سر کارنامه
گوشیمو گرفتن حق دیدن فیلم یا اهنگ هیچی ندارم اینم لپتاپه خبر ندارن به اینترنت وصل کردم
دارم دیونه میشم نمیدونم چیکار کنم حوصله ندارم درس بخونم امتحان دارم مجبورم چیکار کنم به نظرتون؟