2777
2789

میشه بپرسم باردار بودین 

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره ۱۰هفتم بود قبلش واستاد

عزیزم انشالله دفع بعد خدا بهت یه نی نی خوشکل بده منم باردار بودم ۵ هفته دو هفته بعد سونو رو تکرار کردم تو ۵ هفته مونده بود قلبشم تشکیل نشده الان تو خونه با داروی گیاهی سقط میکنم 

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

اره ۱۰هفتم بود قبلش واستاد

منم باردار بودم 

هفته ۱۲ شونوی ان تی گفت قلب ایستاده 

تیکرمو بلد نیستم بردارم 🫠

گرمی بخور

استراحت کن

اکر بقایا نداره جیگر بخور

بابونه دم کن بخور

کار سنگین نکن 

دسشویی عمومی یه مدت نرو

جای سرد نرو خودتو گرم نگهدار

ناشتا خرما بخور

داروهات رو سر وقت بخور


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792