2777
2789

میشه بپرسم باردار بودین 

فقط 33 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره ۱۰هفتم بود قبلش واستاد

عزیزم انشالله دفع بعد خدا بهت یه نی نی خوشکل بده منم باردار بودم ۵ هفته دو هفته بعد سونو رو تکرار کردم تو ۵ هفته مونده بود قلبشم تشکیل نشده الان تو خونه با داروی گیاهی سقط میکنم 

فقط 33 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

اره ۱۰هفتم بود قبلش واستاد

منم باردار بودم 

هفته ۱۲ شونوی ان تی گفت قلب ایستاده 

تیکرمو بلد نیستم بردارم 🫠

گرمی بخور

استراحت کن

اکر بقایا نداره جیگر بخور

بابونه دم کن بخور

کار سنگین نکن 

دسشویی عمومی یه مدت نرو

جای سرد نرو خودتو گرم نگهدار

ناشتا خرما بخور

داروهات رو سر وقت بخور


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز