2777
2789
عنوان

انتقال جنین

118 بازدید | 4 پست

من یکم خونریزی.داشتم عمل پاکسازی رحم انجام دادم به دکتر هم گفتم نمی دونم این خون پریودی یا خون بخاطر عمل اونم سونو کرد گفت آندومتر نازنک و دارو ها رو شروع کرد اگه چند روز بعد انتقال پریود شم چی البته امروز یه هفته میشه که دوفامد رو قطع کردم

وقتی آندومتر نازک بوده ینی پریود شدی عزیزم نگران نباش

عاقبت روزی از این روزهای سخت کودک من پا به دنیا می نهد😍 آن  زمان بر من خـدای مهـــربــان نـــام شـــورانگیــز مــــادر می نهد😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم چخبر چکار می کنی تو چکار کردی کار بچه رو

سلام فدات والا من دیگه بعدازون ای وی اف تقریبا هیچ کاری نکردم ولی الان یه هفتس که ای یو ای انجام دادم ،۳ تا جنین داشتم ولی کیفیتشونbبود براهمین بیخیالشون شدم وانتقال ندادم.ولی چنهفته پیش ی ازمایش دادم دکتر گفت وضعیتت نسبت ب قبل خیلی بهتر شده بیا ای یو ای انجام بده شاید شد منم انجام دادم.....تو چی عزیزم بار دومه ک انتقال دادی؟؟

عاقبت روزی از این روزهای سخت کودک من پا به دنیا می نهد😍 آن  زمان بر من خـدای مهـــربــان نـــام شـــورانگیــز مــــادر می نهد😍
سلام فدات والا من دیگه بعدازون ای وی اف تقریبا هیچ کاری نکردم ولی الان یه هفتس که ای یو ای انجام داد ...

بار سوم و دیگه جنین ندارم خدارو شکر انشالله خوش خبر باشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز