2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نمیدونم نوشته جفت در سطح انترولترال پلاسنتاپرویا می باشد

پلاسنتا پرویا یعنی جفت سرراهی😶

موقعیت بچه تو هفته ۱۲ که مهم نیست. موقعیت جفت مهمه. شاید گفته جفتت پایینه اشتباه شنیدی.

نتیجه سونو رو نبردی پیش دکترت؟

البته نگران نشی هنوز اوایل بارداریته. جفتت میره بالا به احتمال زیاد.

این جمله رو تو متن سونو نوشته بود خودش چیزی نگفتهجفت سر راهی چیه

یعنی جفت روی مسیر خروجی جنین قرار گرفته‌. اگه تا موقع زایمان جفت روی خروجی بمونه زایمان طبیعی امکان پذیر نیست چون راه بیرون اومدن بچه بسته شده.

با رشد کردن رحم در طول بارداری موقعیت جفت هم تغییر میکنه و بالاتر میره چون رحم داره کش میاره.

منم تو ان تی جفتم پایین بود البته سرراهی نبود. دکتر گفت چیزی نیست خودش میره بالا و همین طور هم شد.

اون شکل سمت راستی جفت سرراهیه که کاملا دهانه رو بسته. جفت سمت چپی هم حالت نرمالشه که بالاست. من تو هفته ۱۲ مثل وسطیه بودم که کم کم تبدیل شدم به سمت چپیه.

شما الان سمت راستی هستی.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز