2777
2789
عنوان

میاین

27 بازدید | 6 پست

نمیدونم چمه 

۳۰ سالم شد..

هنوز نمیدونم چی میخام

من کجام اینجا کجاست

گاد هلپ می

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

منم همینم

معلق و بلاتکلیف

من افتادم توی یه چاهِ پنج متری و تو،،،یه طناب سه متری برام انداختی پایین....بگم نیستی، دروغ گفتم...بگم هستی، خیلی کمه):                                                         برایت نوشته بودم که از وضع موجود به ستوه آمده‌ام و در فکر نجات دادن خود هستم؛ زمان زیادی گذشت، اما حقیقت این است که مفهوم «نجات» حتی نزدیک هم نشد به این امپراطوری خاکستر و ویرانی.                                               ‏یاد اون بچه میفتم که تو مدرسه رو کیفش نوشتن `خر` ...با غم و اندوه و بغض اومده خونه.. مامانش گفته عب نداره کیفت رو برات با صابون تمیز می‌کنیم..گفته کیف رو ول کن من خرم؟؟من که اینقدر با همه مهربونم):    حکایت مواجهه من با آدم‌هاییه که یهو ازشون عجیب‌ترین بی‌مهری‌ها رو میبینم...

منم همینممعلق و بلاتکلیف

فقط میدونم باید یه کاری کنم

ولی نمیدونم چی و چجوری

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط میدونم باید یه کاری کنمولی نمیدونم چی و چجوری

حس اینکه عقب موندیم از زندگی

باید یه کاری کرد،این وضعو تغییر داد

ولی چطور و چجوری رو نمیدونیم

من افتادم توی یه چاهِ پنج متری و تو،،،یه طناب سه متری برام انداختی پایین....بگم نیستی، دروغ گفتم...بگم هستی، خیلی کمه):                                                         برایت نوشته بودم که از وضع موجود به ستوه آمده‌ام و در فکر نجات دادن خود هستم؛ زمان زیادی گذشت، اما حقیقت این است که مفهوم «نجات» حتی نزدیک هم نشد به این امپراطوری خاکستر و ویرانی.                                               ‏یاد اون بچه میفتم که تو مدرسه رو کیفش نوشتن `خر` ...با غم و اندوه و بغض اومده خونه.. مامانش گفته عب نداره کیفت رو برات با صابون تمیز می‌کنیم..گفته کیف رو ول کن من خرم؟؟من که اینقدر با همه مهربونم):    حکایت مواجهه من با آدم‌هاییه که یهو ازشون عجیب‌ترین بی‌مهری‌ها رو میبینم...

حس اینکه عقب موندیم از زندگیباید یه کاری کرد،این وضعو تغییر دادولی چطور و چجوری رو نمیدونیم

تو چندی؟

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

تو چندی؟

منم دی میرم تو ۳۰ سال

مجردم

دنبال شغلم

کار پیدا نمیشه،پول ندارم،دلم استقلال میخواد

هیچی ب هیچی

من افتادم توی یه چاهِ پنج متری و تو،،،یه طناب سه متری برام انداختی پایین....بگم نیستی، دروغ گفتم...بگم هستی، خیلی کمه):                                                         برایت نوشته بودم که از وضع موجود به ستوه آمده‌ام و در فکر نجات دادن خود هستم؛ زمان زیادی گذشت، اما حقیقت این است که مفهوم «نجات» حتی نزدیک هم نشد به این امپراطوری خاکستر و ویرانی.                                               ‏یاد اون بچه میفتم که تو مدرسه رو کیفش نوشتن `خر` ...با غم و اندوه و بغض اومده خونه.. مامانش گفته عب نداره کیفت رو برات با صابون تمیز می‌کنیم..گفته کیف رو ول کن من خرم؟؟من که اینقدر با همه مهربونم):    حکایت مواجهه من با آدم‌هاییه که یهو ازشون عجیب‌ترین بی‌مهری‌ها رو میبینم...

منم دی میرم تو ۳۰ سالمجردمدنبال شغلمکار پیدا نمیشه،پول ندارم،دلم استقلال میخوادهیچی ب هیچی

اره خیلی بهتره اگه سرکار بری 

مرا در واپسین روزها بیاد آور...                                                 صبح میشه این شب،باز میشه این در.. ای که مرا خوانده راه نشانم بده دعا کنید برام 🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز