2777
2789
عنوان

ریزش مو

88 بازدید | 11 پست

سلام دوستان ۱۶ سالمه و ریزش موی شدید دارم موهام بلنده و هر روز نسبت به روز قبل داره کم حجم تر میشه 

ریزشم هورمونیه و دکتر مزوتراپی و پی ار پی رو توصیه کردن اما چند نفر از اشناهام انجام دادن نتیجه نگرفتم 

الان که پرس و جو کردم قرص پریورین هم توصیه میکنن


ممنون میشم اگه تجربه ای دارین بگین که منم استفاده کنم🤍🍀✨️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میشه لطف کنی هر روشی که امتحان کردی از این به بعد و بدردت خوردو بهم بگی؟

عزیزم من قرص زینک، فولیکوژن، آمپول بیوتین، ماینوکسیدیل، شامپو فری سولفات همه اینارو امتحان کردم جواب نداد

حالا میخام این دفعه برم سراغ طب سنتی میخام شامپو گیاهی سبغ بگیرم بزنم چون همه راه هارو رفتم فقط این مونده، هر وقت گرفتم زدم نتیجه شو حتما بهت میگم

من هم مشکل هورمونی دارم هم خیلی استرس و فشار رومه هم ژنتیکی یعنی کلا سه تا عامل ریزش دارم متاسفانه

تو موهات فقط میریزه یا کم پشت هم شده؟

ماینوکسیدیل زدی تا حالا؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز