عزیزم من قرص زینک، فولیکوژن، آمپول بیوتین، ماینوکسیدیل، شامپو فری سولفات همه اینارو امتحان کردم جواب نداد
حالا میخام این دفعه برم سراغ طب سنتی میخام شامپو گیاهی سبغ بگیرم بزنم چون همه راه هارو رفتم فقط این مونده، هر وقت گرفتم زدم نتیجه شو حتما بهت میگم
من هم مشکل هورمونی دارم هم خیلی استرس و فشار رومه هم ژنتیکی یعنی کلا سه تا عامل ریزش دارم متاسفانه
تو موهات فقط میریزه یا کم پشت هم شده؟
ماینوکسیدیل زدی تا حالا؟