2777
2789

دکتر بهت قرص ضد تهوع نداده؟

دکتر ب من یه قرصی داد ک صب قبل هر کاری اگه حالت تهوع داشتم با آب کم بخورم ولی خدارو شکر تا حالا استفادش نکردم کلا تهوع نداشتم 

...Don't worry GOD is always on time

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من قرص نخوردم از هفته ۷ تا الان که هفته ۱۷ هستم روزی سه بار بالا لیارم همه داه هارم امتحان کردم هیچی جواب نمیده فقط باید تحمل کرد

عضو گروه زرد. وزن فعلی ۶۹.۵۰۰ هدف اول ۶۵ هدف دوم ۶۲ هدف اصلی ۵۹

وای وای وای تنم داره میلرزه

پارسال این موقع من حامله بودم. 

از شدت بدحالی رو به موت بودم. تا ۴ ماه بالا میاوردم. ۵ تا تاپیک اولم درباره ویاره. خواستی بخون عزیزم

الان گل پسرم ۴ ماهشه.

میگذره این روزا

عزیزم حالا حالا ها ویار داری.من الان 21هفته ام و همونجورم.

از روزی ک فهمیدم باردارم تا الان تهوع .اون اوایل  سرم و امپول و بی اشتهایی شدید.

قرص دمیترون هر 12ساعت بخور.

صبح تو رختخواب نون سوخاری یا بسکوییت خشک بخور.اب رو غذا نخور.



خدای خوبم بخاطر همه چیز ازت ممنونم مثل همیشه مراقب زندگیم باش
دکتر بهت قرص ضد تهوع نداده؟ دکتر ب من یه قرصی داد ک صب قبل هر کاری اگه حالت تهوع داشتم با آب کم بخو ...

سلام عزيزم

نه هنوز هيچي نداده ٥ شنبه نوبت دكتر دارم اما فكر نكنم چيزي بده.

من‌ در حال مرگ بودم از بس چیزی نمیخوردمو حالم بد بود قرصای دمیترون و ب شش هم خارجی و ایرانیش اصلا روی من اثر نداشت

اخر سر گاهی ی آمپول دمیترون میزدم تا نصف روز خوب بودم بعدشم‌‌ خودش یهویی خوب شد.

نه تو میمانی نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی، به حباب نگران لب یک رود قسم، و به آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم خواهد رفت؛ آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...💜
من‌ در حال مرگ بودم از بس چیزی نمیخوردمو حالم بد بود قرصای دمیترون و ب شش هم خارجی و ایرانیش اصلا رو ...


وااای مث من.جنازه بودم همش

هنوزم ادامه داره ولی باشدت کمتر.

چند روزی دمیترون نخوردم.ولی الان ی هفته ست دوباره میخورم.

خدای خوبم بخاطر همه چیز ازت ممنونم مثل همیشه مراقب زندگیم باش
سلام عزيزم نه هنوز هيچي نداده ٥ شنبه نوبت دكتر دارم اما فكر نكنم چيزي بده.

سلام عزیزم 

از کسایی ک حالت تهوع دارن شنیدم وقتی نمیزارن معدشون خالی بمونه بهترن! بیسکوییت میذاشتن بغل تختشون مثلا قبل بیدار شدن صبحا میخوردن ! حالا نمیدونم مال شما چ زمانایی بیشتره

...Don't worry GOD is always on time
من ايران زندگي نميكنم اينجا بميري هم دكتر دارو نميده دنبال راه حل خانگي ام


خب کشک بخور.

رب انار بخور.

میگن سیرابی درمان تهوع بارداریه. و معجزه میکنه

من بدم میومد نخوردم.

خدای خوبم بخاطر همه چیز ازت ممنونم مثل همیشه مراقب زندگیم باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز