hastii00n مدیر استارتر عضویت: 1403/07/25 تعداد پست: 2518 عنوان جای جوش 158 بازدید | 10 پست یمدته قرصهای هورمونی و ال دی مصرف میکنم بنظرتون تاثیر ایناست که صورتم همش جوش میشه؟قبلنا اصلا در این حد جوش نداشتم الان هر چی جوش میزنم جاش لک میشه خیلی حساسم روش واقعا،نمیتونم قرصمم مصرف نکنم با چی از بین میره تجربه ای دارین؟ 1403/09/19 | 20:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ftmhkhnoom عضویت: 1403/07/11 تعداد پست: 623 شنیدم پماد ترتینویین خوبه نمیدونم استفاده نکردم از ترکیب ماست و سدر استفاده کن ی شب در میونم عرق کاسنی بخور یکم
hastii00n مدیر استارتر عضویت: 1403/07/25 تعداد پست: 2518 شنیدم پماد ترتینویین خوبه نمیدونم استفاده نکردم از ترکیب ماست و سدر استفاده کن ی شب در میونم عرق کا ... ممنونم
karbarninisaitam عضویت: 1403/08/17 تعداد پست: 953 خب چاره چیه سرم بزن یه انلاین شاپ میشناسم ۱۵کا فالور داره و مطمئنه تو روبیکا بهش بگو بهت میگه جی خوبه https://rubika.ir/S13S83SA
hastii00n مدیر استارتر عضویت: 1403/07/25 تعداد پست: 2518 سرم بزن یه انلاین شاپ میشناسم ۱۵کا فالور داره و مطمئنه تو روبیکا بهش بگو بهت میگه جی خوبه روبیکا ندارم پیجش چیه؟
هماـاستاد عضویت: 1403/09/16 تعداد پست: 8 هر روز صب ناشتا نصف استکان عرق کاسنی بخور تا ۴۰ روزکبدتو تمیز میکنه
اسمارتیی عضویت: 1403/09/19 تعداد پست: 593 عزیزم سرم نیاسینامید اوردینری بزن خیلی زود جای جوش هات رفع میشه
karbarninisaitam عضویت: 1403/08/17 تعداد پست: 953 روبیکا ندارم پیجش چیه؟ روبیکاهه https://rubika.ir/S13S83SA