چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨
•که جهان رنـج بزرگیست؛ نگارا تو بخـند🌱✨•به یاد بچه های شجره طیبه میناب که خونشون واسه بعضیا خون نیست چون منفعتی تو خونشون واسه سوءاستفاده کسی یا تخلیه عقدهاشون واسه استوری و امضاء و بیو و.. گذاشتن نبود🕊️💔.به نام خدای آدم و حوا ❤️✨به قول حکیم فردوسی بزرگ: بر این زادم و هم بر این بگذرم، چنان دان که خاک پی حیدرم:)✨ پیرو مکتب بزرگان تاریخ ایران💅🏻 شاگرد خلف داریوش کبیر🤺
وقتی یکی بابا میلت جواب نمیده ادامه نده ریپ نزن راحت
اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️
*بهشت عجب جای مخوف و هولناکی میشود وقتی که*:*داعشی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*طالبان* فکر میکنند به بهشت میروند...*القاعده* فکر میکند ب بهشت میرود...*مابقی گروهک های نیابتی مسلمان در تمام دنیا* فکر میکنند به بهشت میروند...*بودایی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*هندو ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*مسیحی ها* فکر میکنند به بهشت می روند...*انسانها را به بردگی میگیرند و زندانی میکنند* فکر میکنند به بهشت میروند...*فکر میکنند اگر هفت مسلمان شیعه رو بکشند* به بهشت میروند...*یهودی ها* فکر میکند به بهشت میرود...*وهابی* فکر میکند به بهشت میرود...*هر کدام بخاطر عقیده دیگران را میکشند* و فکر میکنند به بهشت میروند...*یک انتحاری زنان و مردان و کودکان بی گناه را میکشد* و فکر میکند به بهشت میرود...این *بهشت* چقدر *زشت* و *کریه* خواهد بود وقتی که این جماعات در آن باشند.این *بهشت* از *جهنم* هم بدتر هست...در جهان تنها يك فضيلت وجود دارد و آن *(آگاهی و خرد)* است، در جهان.تنها يك گناه بزرگ و نابخشودنی وجود دارد آن هم *(جهل و نادانی)* است...بهشت برای آگاهان است وسلام
بخوای ادامه بدی کامنت سوم تعلیقی چون به جای خوبی کشیده نمیشه
🖌️تو زندگی ما یک سری آدما هستند که ...!!!تو در معاشرت باهاشون اونا را عمیقأ تحسین میکنی بس که مهربونند، خوش قلبند،خوش اخلاقند ،یک رنگند،همراهند،با سلیقه و با حوصله اند اصلا درجه یک هستند یهو از ته قلبت میگی ای خدااااکه تورو حفظت کنه الهی که باشی همیشهبرای تو : که «رنجیدی و نرنجاندی»
•که جهان رنـج بزرگیست؛ نگارا تو بخـند🌱✨•به یاد بچه های شجره طیبه میناب که خونشون واسه بعضیا خون نیست چون منفعتی تو خونشون واسه سوءاستفاده کسی یا تخلیه عقدهاشون واسه استوری و امضاء و بیو و.. گذاشتن نبود🕊️💔.به نام خدای آدم و حوا ❤️✨به قول حکیم فردوسی بزرگ: بر این زادم و هم بر این بگذرم، چنان دان که خاک پی حیدرم:)✨ پیرو مکتب بزرگان تاریخ ایران💅🏻 شاگرد خلف داریوش کبیر🤺