2777
2789

از روي سونو اول هم كه همون ان تي هستش غربالگري دوم رو هم انجام ميدن

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا علی بن موسی الرضا*** اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من 15 هفته آزمايش غربالگري دوم رو انجام دادم 18 هفته سونو آنومالي

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا علی بن موسی الرضا*** اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ
شما سونوي آنومالي انجام دادين تعداد انگشتهاي ني ني رو هم بهتون نشون دادن؟؟؟؟؟


آره گلم نشونم داد 

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا علی بن موسی الرضا*** اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ
پس چرا به من نشون نداد خدا ازش نگذره گفت اگه ميخوايي انگشتهاشو ببيني بايد بري سونوي سه بعدي منم فكر ...


برا من سونو سه بعدي بود عزيزم نفرين نكن بارداري   

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا علی بن موسی الرضا*** اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ
برا من سونو سه بعدي بود عزيزم نفرين نكن بارداري    

آخه من اين موضوع رو تازه ديشب فهميدم از ديشب تو چند تا تاپيك بودم خودمم يه تاپيك زدم همه ميگفتن دكتره كوتاهي كرده وگرنه سونوي آنونالي همه چيزو نشون ميده به من هيچي نشون نداد خودش همه چيزو ديد گفت خوبه ده دقيقه اي هم تمومش كرد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز