دوستان من نمیدونم چرا یهو وسط صحبت کردن با یه غریبه گاهی اوقات خندم میگیره
حتی اگه بحث جدی هم باشه من ممکنه یکم خندم بگیره
ینی انگار یهو یاد یه چیز خنده دار میوفتم یا یه حرفی که اون فرد میزنه من رو یاد چیزی میندازه و نمیتونم جدی باشم
باید چکار کنم
واقعا خودم از این مساله ناراحت میشم
توروخدا راه حلی اگه دارید به من بگید؟