2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 283 بازدید | 59 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

زیادی درگیرشی و برای کسی که هیچ ارزش واقعی ای نداره ارزش گذاشتی..

ارزش نداره واقعا خودمم میدونم ولی خیلی اذیتم کرده نمیدونی چقد اذیت شدم سرش وقتی رفت دوماه روزی یه وعده غذا میخوردم کارم به بیمارستان رسید راستشو بخای فقط میخام برگرده تلافی کنم🥲ولی حتا ارزش اونم نداره خودم میدونم

علاقه مند به مسائل روانشناسی ، پیچیده و درگیر مسائل کوچک ، عدم تمرکز ، کیوت و یحتمل درونگرا

به نظرت علی ازم خوشش میاد ؟اصلا بهم فکر میکنه ؟

بهم پیشنهاد میده ؟ به هم می رسیم ؟

بعد اینکه منو دید درموردم چی فکر کرد ؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

علاقه مند به مسائل روانشناسی ، پیچیده و درگیر مسائل کوچک ، عدم تمرکز ، کیوت و یحتمل درونگرا

از ظاهرم چی حس میکنی :))

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

اصلا متوجه تو نیست، اونقدری که تو متوجه اون هستی

به هم می رسیم ؟

اهل سیگار و مشروب و ... است ؟

رفیق بازه ؟ مغروره یا نه ؟

از ظاهر و رفتارش بهم میگی ؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

اصلا متوجه تو نیست، اونقدری که تو متوجه اون هستی

رابطه ای بین مون شکل میگیره و به هم می رسیم ؟ 

تا حالا به این فکر کرده که بهم پیشنهاد بده ؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792