2777
2789

وای بخدا الان لباس خوبی تنم نبود 

بلند شدم لباس پوشیدم گفتم حس میکنم زلزله میخاد بیاد یا میخام بمیرم اگه مردم حداقل لخت نمیرم

دلم میخواد خونمون بزرگتر بشه و یه نینی بیاد بغلمون(:

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای بخدا الان لباس خوبی تنم نبود بلند شدم لباس پوشیدم گفتم حس میکنم زلزله میخاد بیاد یا میخام بمیرم ...

اره منم دراز کشیدم حس کردم لرزش های خفیفی هست اونم چندتان،  ن یکی

کل ایران ! کدوم شهری ؟ 

فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

خودتم حس کردی؟ یا وقتی تاپیکمو خوندی بلند شدی😂

نه من همین بیست دقیقه پیش با لباس خواب بودم

یهو به دلم افتاد گفتم نکنه زلزله ای چیزی بیاد حداقل اگه بیاد اینطوری نمیرم...لباسامو عوض کردم

دلم میخواد خونمون بزرگتر بشه و یه نینی بیاد بغلمون(:

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792