زیرمیزی مدیر استارتر عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 13475 عنوان رانندگی 44 بازدید | 2 پست سه شنبه آزمون دارم تا حدودی تمرین کردم ولی پارک دوبل رو نه زیاد.اکثرا هم اونو تو آزمون میخوان.یه جلسه بردارم با مربی؟ جون عمتون درخواست ندین🤪 1403/09/17 | 00:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_danzheh_ عضویت: 1402/12/06 تعداد پست: 22993 پارک دوبل مهمه حتماً هر جور شده کامل یادش بگیر با مربی هم برو آموزش ببین. مادر یعنی تماشایی ترین تماشایی دنیا