saradrln مدیر عضویت: 1402/03/12 تعداد پست: 2036 عنوان گوشیتون چیه | مشاهده متن کامل بحث + 232 بازدید | 44 پست از دوربینش راضی هستین؟ 1403/09/16 | 22:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
setiya777 عضویت: 1403/05/23 تعداد پست: 5165 شیامی دوربینش بده نه خوبه همین سامسونگ منم خوبه راضیم ... ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨ ️
بهار2124 عضویت: 1401/09/15 تعداد پست: 66272 ایفون۱۳اره راضیم توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.
00چکامه00 عضویت: 1403/09/14 تعداد پست: 4666 چند گرفتیش؟ ندارم از بقیه پرسیدم دارن یا نه😂 اگر اطلاعت شخصی،هرچند کوچک و بی اهمیت، رو به اشتراک نمیذارم لطفا ازم ناراحت نشید🫂
بهار2124 عضویت: 1401/09/15 تعداد پست: 66272 سون پلاس داشتی تاحالا؟ نه توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.
saradrln مدیر استارتر عضویت: 1402/03/12 تعداد پست: 2036 ندارم از بقیه پرسیدم دارن یا نه😂 میخام بخرم دودلم دوربینش ولی قشنگه
00چکامه00 عضویت: 1403/09/14 تعداد پست: 4666 میخام بخرم دودلم دوربینش ولی قشنگه منم همین طورولی فیدبک های منفی زیاد دیدمبزرگی و سنگینی به کناربه خاطر بزرگی ال سی دی زود شارژ خالی میکنهو داغ میکنهو ظاهرا دوربینش فقط توی زوم فوق العادست و در حالت عادی دوربین آیفون بهتره اگر اطلاعت شخصی،هرچند کوچک و بی اهمیت، رو به اشتراک نمیذارم لطفا ازم ناراحت نشید🫂
saradrln مدیر استارتر عضویت: 1402/03/12 تعداد پست: 2036 منم همین طورولی فیدبک های منفی زیاد دیدمبزرگی و سنگینی به کناربه خاطر بزرگی ال سی دی زود شارژ خالی م ... داداشم داشت دوست صمیمی هم داره خیلی راضین اطرافم اکثرا دارن و راضیم ولی اینجا خوندم میگن برنامه نصب نمیشه بروزرسانی نداره و...
00چکامه00 عضویت: 1403/09/14 تعداد پست: 4666 داداشم داشت دوست صمیمی هم داره خیلی راضین اطرافم اکثرا دارن و راضیم ولی اینجا خوندم میگن برنامه نصب ... برنامه نصب نمیشه و به روز رسانی نداره که واقعا چرت و پرته 😂 اگر اطلاعت شخصی،هرچند کوچک و بی اهمیت، رو به اشتراک نمیذارم لطفا ازم ناراحت نشید🫂
saradrln مدیر استارتر عضویت: 1402/03/12 تعداد پست: 2036 برنامه نصب نمیشه و به روز رسانی نداره که واقعا چرت و پرته 😂 گوشی چرت و پرتی یا حرف اینا؟...
00چکامه00 عضویت: 1403/09/14 تعداد پست: 4666 گوشی چرت و پرتی یا حرف اینا؟... حرف اینا مگه میشه اپ دیت نده یا برنامه نصب نشهولی باگ های دیگه زیاد دارهحالا یکم صبر کن تا اس ۲۵ بیاد 😁 اگر اطلاعت شخصی،هرچند کوچک و بی اهمیت، رو به اشتراک نمیذارم لطفا ازم ناراحت نشید🫂
saradrln مدیر استارتر عضویت: 1402/03/12 تعداد پست: 2036 حرف اینا مگه میشه اپ دیت نده یا برنامه نصب نشهولی باگ های دیگه زیاد دارهحالا یکم صبر کن تا اس ۲۵ بیا ... گرونه خیلی حالا من تو همین آیفون سون پلاس موندم
saradrln مدیر استارتر عضویت: 1402/03/12 تعداد پست: 2036 حرف اینا مگه میشه اپ دیت نده یا برنامه نصب نشهولی باگ های دیگه زیاد دارهحالا یکم صبر کن تا اس ۲۵ بیا ... بهم میگن به جای آیفون سون آندروید نو بخر آخه اینا هم دوربینشون مثل آیفون سوون نمیشه