s29aa مدیر استارتر عضویت: 1402/05/06 تعداد پست: 4472 عنوان یه سوال 98 بازدید | 12 پست یه چیزی توی اینستا دیدم و ذهنم درگیرش شد😂چرا گروه بلک پینک دیگه باهم نیستن؟ 1403/09/16 | 11:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
s29aa مدیر استارتر عضویت: 1402/05/06 تعداد پست: 4472 ببخشید کی هستن؟ یه گروه موسیقی فکر کنم توی کره جنوبی باشن
william2002 عضویت: 1403/08/04 تعداد پست: 531 یه گروه موسیقی فکر کنم توی کره جنوبی باشن اها اره اسمشون رو شنیدم همون چند تا پسر که میخونن مثل دخترا رفتار میکنن کاربر آقا-پرستار
بوی_نم_بارون_ عضویت: 1403/07/22 تعداد پست: 8391 اها اره اسمشون رو شنیدم همون چند تا پسر که میخونن مثل دخترا رفتار میکنن 😂😂😂😂نه اینا واقعا دخترناونایی که شما میگی بی تی اس هستن لطفا برای عبدالحسین حاتمی گزنی فاتحه یا صلوات بفرستید 🖤
sara31356 عضویت: 1402/10/12 تعداد پست: 3288 اها اره اسمشون رو شنیدم همون چند تا پسر که میخونن مثل دخترا رفتار میکنن اونا بی تی اسن متاسفانه گند زدن به فرنگ ودخترای ایزان😎
william2002 عضویت: 1403/08/04 تعداد پست: 531 😂😂😂😂نه اینا واقعا دخترناونایی که شما میگی بی تی اس هستن اها😅😅 کاربر آقا-پرستار
william2002 عضویت: 1403/08/04 تعداد پست: 531 اونا بی تی اسن متاسفانه گند زدن به فرنگ ودخترای ایزان😎 بنظرم ی مقدار نا متعارف هستن...حداقل سلیقه من نیست خیلی ها دوست دارن کاربر آقا-پرستار
sara31356 عضویت: 1402/10/12 تعداد پست: 3288 بنظرم ی مقدار نا متعارف هستن...حداقل سلیقه من نیست خیلی ها دوست دارن یه مقدار ؟؟؟!!😲 مثل ازنکه درست نمیشناسیدشونهمجنس بازی ،آهنگهایی تند و گاهی بیمحتوا وناسالم ،استفاده از لوازم ارایشی،حرکات واهنگهایی با مضمون شیطان پرستی و.... اینا یه مقداره
william2002 عضویت: 1403/08/04 تعداد پست: 531 یه مقدار ؟؟؟!!😲 مثل ازنکه درست نمیشناسیدشونهمجنس بازی ،آهنگهایی تند و گاهی بیمحتوا وناسالم ،استفاده ... میگم که من زیاد نمیشناسمشون چون یکمی لوسن گوش نمیدم هرچیزی ی سنی داره غالبا دختر بچه های ۱۵_۱۶ ساله گوش میدن ن من 😅 کاربر آقا-پرستار
s29aa مدیر استارتر عضویت: 1402/05/06 تعداد پست: 4472 اها اره اسمشون رو شنیدم همون چند تا پسر که میخونن مثل دخترا رفتار میکنن تا اسم اونا بی تی اس هست اینا واقعا دختر هستن😅
william2002 عضویت: 1403/08/04 تعداد پست: 531 تا اسم اونا بی تی اس هست اینا واقعا دختر هستن😅 اها...درسته من فکر کردم این همون گروهه کاربر آقا-پرستار