2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اها اره اسمشون رو شنیدم همون چند تا پسر که میخونن مثل دخترا رفتار میکنن

😂😂😂😂

نه اینا واقعا دخترن

اونایی که شما میگی بی تی اس هستن

لطفا برای عبدالحسین حاتمی گزنی فاتحه یا صلوات بفرستید 🖤

بنظرم ی مقدار نا متعارف هستن...حداقل سلیقه من نیست خیلی ها دوست دارن

یه مقدار ؟؟؟!!😲 مثل ازنکه درست نمیشناسیدشون

همجنس بازی ،آهنگهایی تند و گاهی بیمحتوا وناسالم ،استفاده از لوازم ارایشی،حرکات واهنگهایی با مضمون شیطان پرستی و.... اینا یه مقداره 


یه مقدار ؟؟؟!!😲 مثل ازنکه درست نمیشناسیدشونهمجنس بازی ،آهنگهایی تند و گاهی بیمحتوا وناسالم ،استفاده ...

میگم که من زیاد نمیشناسمشون 


چون یکمی لوسن گوش نمیدم  


هرچیزی ی سنی داره غالبا دختر بچه های ۱۵_۱۶ ساله گوش 

میدن 


ن من 😅


کاربر آقا-پرستار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز