2777
2789
عنوان

چالش

89 بازدید | 13 پست

اگه کتاب بودی  

چه عنوانی داشتی؟

چند صفحه بودی؟

و قیمتت چند بود؟






توضیحات بیشتر هم خواستی بده 


خودم یه کتاب ریاضی قدیمی 800 صفحه ای بودم که دیگه کسی نمیخونتش و عتیقه شده ، دست نویس با جلد چرمی   

من یه کتاب داستان بودم راجع به دختری که همیشه چوب مهربونیش رو میخوره....شاید ۴۸۰ صفحه بودم....قیمتم خط خوردگی داشت و مشخص نبود...عکس رو جلد هم یه دختر بود که یه قلب صورتی رو کف دستش گرفته بود 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

احساس میکنم از سوالت میشه شخصیت آدما رو فهمید تقریبا 

مثلا شاید تو فکر میکنی آدم قیمتی هستی که هرکسی قدرتو نمیدونه و حوصله کشف کردنتو نداره و فهمیدنت آدم باهوش میطلبه درسته؟

یا اونی که تو رمانش دختر مهربونی بود فکر میکنه از مهربونیش بارها و بارها سواستفاده شده و دیدن قیمت واقعیشم لیاقت هرکسی نیست چون خیلی ضربه خورده و دوست نداره کسی ارزشش و بفهمه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز