وای خداااا
چقدر انرژیت خوبه تو خانوممم🥹😍داشتم همینجوری میخوندم حالم خوب شد اصن انرژی پاک و مثبتت با اینکه داشتی با یکی دیگه حرف میزدی منو گرفت🥹کاش قبل عمل کنم بودی 😂من ۲سال پیش لیپو و ترنسفر به باسن و لیفت سینه کردم باهم پیش پیمان صدری
واقعا همینه که میگی نمیشه که هم کمرت یه وجب باشه هم درد نداشته باشه هم هزینه نداشته باشه 😅با ورزشم میشه تا حدودی خوب شد ولی این ساعت شنی رو فقط عمل بهت میده که راه راحتتریه😁👌🏻
ولی واقعا میارزه یعنی یجوری اعتماد به نفس میده ها نگم برات...
دردشم بدن با بدن فرق داره ولی چون دکتر از تیم خودش برا من پرستار فرستاد خونه تا ۲هفته اینا پیشم بود حسابی هوامو داشت راحت گذشت و زود سرپا شدم