2777
2789
عدم واکنش به اسم باید توی اکثر موارد باشه وقتی صداش میکنی با آهنگ اسمشو بگواگه از این اسباب بازی های ...

الان نسبت به قبل بیشتر برمیگرده ولی بازم گاهی برنمیگرده .مشکل شنیداری نداره بررسی کردم .باگفتار درمان صحبت کردم میگه الان زوده و انتظارت بالاست هنوز مهارتش کامل نشده ولی خیلی ها همین جا میگن بچه دوقلو دارن و هربار صداشون میکنن به اسم خودشون برمیگردن میخوام اینجوری باشه صد در صدی برگرده تو مهمونی شلوغ هم صداش کنن برنمیگرده 

الان نسبت به قبل بیشتر برمیگرده ولی بازم گاهی برنمیگرده .مشکل شنیداری نداره بررسی کردم .باگفتار درما ...

عزیزم مهارت ها یک بازه ی سنی داره مثلا ممکنه یک بچه ۱۰ ماهگی راه بیفته یک بچه ۱۴ ماهگی 

که هردو‌ تو بازه ی نرمالن 

اینم که میگن واکنش به اسم بازم همین شکلیه 

ممکنه یک بچه تو شش ماهگی پنجاه درصد موارد رو پاسخ بده یکی تو ۸ ماهگی پنجاه درصد موارد

ولی  شما که مثل من حساسی خودت حتما باهاش کار کن 

از همون گفتار درمان چند تا تکنیک بپرس تو خونه کار کن اصولا میگن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم مهارت ها یک بازه ی سنی داره مثلا ممکنه یک بچه ۱۰ ماهگی راه بیفته یک بچه ۱۴ ماهگی که هردو‌ تو ب ...

پرسیدم عزیزم میگه تو خیلی حساسی بچه نرمال داره میاد بالا فقط صداش کن صد در صد میشه 

پرسیدم عزیزم میگه تو خیلی حساسی بچه نرمال داره میاد بالا فقط صداش کن صد در صد میشه

همه کاراش به موقع و یکی دوماه زودتر بوده این یکی رفته رو مخم که صد در صدی باشه باز الان بهتر از ماه پیش شده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز