farnazz80 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/05 تعداد پست: 550 عنوان مشکل روده 48 بازدید | 4 پست بچها من به چیزی عین اب تو رودهام اینور اونور میره بعد خیلی ببخشید هی باد معده دارم نفخ میکنم چی باید بخورم کسی تجربه داره؟ 1403/09/13 | 22:58 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تکراریتکراریتکراری عضویت: 1397/03/29 تعداد پست: 10034 ۱لیوان عرق نعناع داغ کن ۵دقیقه بعدش نصف قاشق عسل بریز بخور خوب میشی انشاالله ظهور هر چه زودتر آقاصاحب الزمان صلوات
farnazz80 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/05 تعداد پست: 550 عرق نعناع. زیره .زنیان قرصی چیزی نیس؟ک بخورم حوصله دم کردنی و اینا ندارم
آلما00 عضویت: 1399/09/24 تعداد پست: 11086 قرصی چیزی نیس؟ک بخورم حوصله دم کردنی و اینا ندارم عرق اینا آماده هست قرص زیره هم آماده هست