2789
عنوان

مهمون پررو

241 بازدید | 23 پست

دیگه واقعا تحمل ندارم اعصابم خورده بچه مهمون هی داره میپره رو بالشتامون یکیش کلا خراب شده خانومای فامیل تا تخمه میخورن میدونن من رو تمیزی حساسم از عمد پوست تخمه رو پرت میکنه رو فرش و فرشی که دوسش دارم بگید چیکار کنم انقدر اعصابم خورده اومدم تاپیک زدم ببینم چیکار کنم بهنم راهنمایی کنید چیکار کنم یهویی حمله عصبی بهم دست بده همشون رو پرت کنم    

نمک بریز تو کفششون 

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچها یه طرف 

خانوما چر اشعور ندارن 

حالا اینجوری شده و وسواسی واز عمد اینکارو میکنن 

کلا خونت و روفرشی بکش 


یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

چرا

پامیشن میرن

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..

از این به بعد که میان سر و سنگین باش بعد روی فرش هات رو فرشی بکش ، به مادرش بگو بچش رو کنترل کنه دیگه 

نابینای زن نمای نامحترم درخواست نده 😒  بخون 👈🏻نظرم فقط برای استارتره اگر مخالفی ریپلای نزن حوصلت رو ندارم که با کاربری که حتی تاثیری توی زندگی واقعیم نمیزاره بحث کنم 😏 دوست عزیز وقتی نظری برات میزارم جواب بده یا حداقل لایک کن بفهمم خوندی یا نه ✨🌹 نصیحتم به شما: اینجا رو جدی نگیرید و اهمیت ندید 🤗کاربر قدیمی💚💛 

[QUOTE=362852332]عزیزم حساسیتتو کم کن. اروم باش. بعد تمیز میکنی. دیگه مهمونی یغنی شلوغی و صدا و کثیف کاری[/دیشب هم یکی از زنا از عمد پارچ اب رو شکوند به خدا دیدم زیر پتو هممون خواب بودیم بعدم پوزخند زد خودشو ب ادای که واییی خاک بر سرم اینا در اورد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز