2777
2789
عنوان

پلیس فتا

252 بازدید | 24 پست

آیا پلیس فتا میتونه کسی رو از رو آی دی پیدا کنه ؟


تو روبیکا ازم کلاهبرداری شده و فقط اکانت روبیکاش دارم .

میشه کاری کرد ؟!

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شماره کارتشو نداری؟

نه متاسفانه.

مبادله چنل و کسب درآمد روبیکا (داشبورد ) بود .

فقط اکانتش هست 


برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

اره

باید حضوری برم ؟

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

آره از طریق نقطه زنی میتونن، چه قد بوده مبلغش؟

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

آره از طریق نقطه زنی میتونن، چه قد بوده مبلغش؟

حدود ۱۰ میلیون

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

البته بخوای دنبال شکایت این چیزا بری بیشتر از اینی ک ضرر کردی باید خرج شکایت کنی

منم برا همون دردسر اقدام نکردم 

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

چقد ازت کلاهبرداری شده اگر زیر ۵۰۰ پیگیری نمیکنن

مبلغش زیاد برام مهم نیست.

اسم و اعتبارم تو خطره 

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش