2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای آندومتریوز چطور ؟


آندومتریوز هیچ قرصی روش اثر ندارد من عمل کردم اخرش

“یا امام رضـــــــــــا” اگر بناست که لطف کسی به ما برسد …. .خدا کند فقط از جانب شما برسد….نخواه منت بیگانه بر سرم باشد….. .خوش است خیر همیشه ازآشنا برسد…                            . 💚😍زیر پوست من یک دنیا در جریان است😍💚

منم داشتم. اونم ۶ ساااانت جوری ک گفتن احتمالا عمل کنیم. درد هم داشتم باد کرده بود شکمم. دوماه ال دی خوردم ماه اول ۳ سانت شد ماه دومم کامل برطرف شد شکر خدا

البته ماه اول دم کرده تخم کتان هم میخوردم ک بی تاثیر نبود

خـــدای مهربونم این ماه منو مامان میکنه مییییدونم😍تیکر بارداریمو زودتر زدم😍
بعدش باردار شدید ؟


نه حالا فهمیدیم شوهرم مشکل داره

“یا امام رضـــــــــــا” اگر بناست که لطف کسی به ما برسد …. .خدا کند فقط از جانب شما برسد….نخواه منت بیگانه بر سرم باشد….. .خوش است خیر همیشه ازآشنا برسد…                            . 💚😍زیر پوست من یک دنیا در جریان است😍💚
آندومتریوز هیچ قرصی روش اثر ندارد من عمل کردم اخرش

من هم کیست داشتم هر دو تخمدان با داروی ساپوژکس درمان شد به دوستام هم دادم خوب شدن داروی نسبتا ارزونی هم هست گیاهی هست. سایت برگ بهشت http://bargebehesht.ir/ میفروشه پست هم میکنن.

منم داشتم. اونم ۶ ساااانت جوری ک گفتن احتمالا عمل کنیم. درد هم داشتم باد کرده بود شکمم. دوماه ال دی ...

منم ۷سانت دارم مجردم هستم🥺

دکترم اصن حواب سوالامو نداده خیلی استرس دارم

دعاکنید منم خوب بشم مث شما. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792