2789
واااااای نگید من حس میکنم عمرم خیلی زود داره میگذره و هیچ کاری نکردم😭😭😭

آهسته رو ای کاروان...

هرگز باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگری مقایسه نکن، به دیگران حسادت نکن و از زندگی خود راضی باش و این برای تو بهتر است اگر بدانی.

واسه ماها که بچه مدرسه ای داریم چهارشنبه بهترین روز هفته است اصلا نعمتی است از نعمتها بهشتی اما امان از شنبه😖

هیچ کس متوجه نمیشود بعضی افراد چه عذابی را تحمل می کنن تا عادی و خونسرد به نظر بیایند......جهالت بیشتر از دانایی احساس امنیت ایجاد می کند!!!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واق عن داره زود میگذره 

چهار ماه میشه که حال دلم خوب نیست، دلم گرفته، خانمای گل لطفا برای آرامشم وبرآورده شدن دو تا دعام که خیلی برام مهمن دعا کنید واگه میشه یه صلوات بفرستید 🌹ممنون

گذاشتن رو دور تند فرصته نفس تازه کردنم نمیدن

برای برنگیختن حسادت اسب سوار خر نشو همین دیگه گفتم سوار هر خری نشین                                                                                         یه عده انگار دوراز جون ادم نیستن مثله ادم باهاشون حرف میزنی گاز میگیرن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕متاسفانه بعضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت                                به بعضی ها باید گفت کورمون نکنی با اون روشن فکریت چلچراغ

سارا اثاث کشی کردی یا گذاشتی واسه عید؟

هیچ کس متوجه نمیشود بعضی افراد چه عذابی را تحمل می کنن تا عادی و خونسرد به نظر بیایند......جهالت بیشتر از دانایی احساس امنیت ایجاد می کند!!!
گذاشتن رو دور تند فرصته نفس تازه کردنم نمیدن

دقیقا 

چهار ماه میشه که حال دلم خوب نیست، دلم گرفته، خانمای گل لطفا برای آرامشم وبرآورده شدن دو تا دعام که خیلی برام مهمن دعا کنید واگه میشه یه صلوات بفرستید 🌹ممنون
واق عن داره زود میگذره 

ببخشید اون اول چی نوشتین

برای برنگیختن حسادت اسب سوار خر نشو همین دیگه گفتم سوار هر خری نشین                                                                                         یه عده انگار دوراز جون ادم نیستن مثله ادم باهاشون حرف میزنی گاز میگیرن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕متاسفانه بعضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت                                به بعضی ها باید گفت کورمون نکنی با اون روشن فکریت چلچراغ
مرض 😐ترسیدم فک کردم یه چی ات شده خدایی نکرده دوست داری چندشنبه باشه پس؟😃همونو بگن واست بخرن

وااي من فردا مهمون دارم ينييييي؟

يا خوودا 

هيچ كاري نكردم 

فك ميكردم امروز سه شنبس😦

من که دوست دارم زود بگذره بشه دوشنبه بفهمم باردارم یا نه😩

انشاالله بارداری

وقتی پدری از دنیامیرود تکه ای از روح فرزندش را باخودش به زیرخاک میبرد .خیلی دلتنگتم پدر😢
وااي من فردا مهمون دارم ينييييي؟ يا خوودا  هيچ كاري نكردم  فك ميكردم امروز سه شنبس😦

🤣🤣🤣🤣

هیچ کس متوجه نمیشود بعضی افراد چه عذابی را تحمل می کنن تا عادی و خونسرد به نظر بیایند......جهالت بیشتر از دانایی احساس امنیت ایجاد می کند!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792