دوستان من ۲۶ سالمه و یه برادر دارم بزرگتر از خودمه هر چند وقت یبار یه بهونه ای پیدا میکنه همش با من دادو بیداد و دعوا میکنه و فحش میده
همش هم میخواد من رو از خونه بیرون کنه
مادر و پدرمم خیلی حریفش نمیشن
از بچگی با من بد بوده
الان بدتر هم شده
امشب هم شروع کرد فحش دادن و داد زدن
دنبال بهونه است همش
منم نمیدونم چکار کنم
میخوام یبار زنگ بزنم اورژانس اجتماعی
به نظرتون کار درستیه؟