2777
2789

من یادمه سر بچم بهم میگفتن بستنی و دلستر و اینجور چیزا 

خدا جونم😍خودت مراقب زندگیمون باش😊✌︎یه نینی خوشملم بهم بده مرسییییییی🤰🤱🧿99.9.9منـتـظـرتـم🤲99.8.29🕣فهمیدم باردارم😍خدایا شکرت که بهم یه نینیه خوشمل دادی ازت ممنونم'99.11.30 فهمیدم نینیم دخمله🤰1400.4.1۰ با اومدنت زندگیمونو زیباتر کردی👶اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 📿

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستنی و ماکارانی قبلا میگفتن

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

ماهای اخر هر هفته وزن زیادی میگیره دقیق یادم نیست ۲۰۰ گرم یا چقدر بود بنظرم نگران نباش خوبه

زمانی حرف بزن که ارزش حرفت بیشتر از سکوتت باشد، و زمانی دوست انتخاب کن که ارزش دوستت بیش از تنهاییت باشد. #فرانسیسکو_کولوآنه

الان سه کیلو بیشتر شده اصن نگران نباش 

نبود شیر میخوره بعد چهل روز تپلی میشه 

منو تو ، تو کلبه وسط یه جنگل یه روز بارونی بوی نم خاک جنگل صدای آواز پرنده ها سردمونه آتیش روشن کردیم و از خاطراتمون میگیم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792