2777
2789
عنوان

جهان سوم

| مشاهده متن کامل بحث + 1365 بازدید | 59 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشحال میشم وقت بزاری و تا اخر بخونی🙏

دوست خوش قلبم خوبی...انشالله نی نی رو سلامت بغل بگیری😘...میشه شما که الان بارداری سر زایمان منم دعا کنی...برای دومی خیلی ساله منتظرم کلی دلشکسته ام‌‌‌.....دعام میکنی هم الان هم سر زایمان که منم حامله شم اسمم سمانه

نی نی اخه پس کی میای🥺 اگه بدونی آبجی برات چیا خریده اگه بدونی مامان یواشکی برات چیا خریده زودتر بیا..اگه بدونی آجی تو راه مدرسه همش میگه چرا من فقط تنهام بیا دیگه.👧👶🏻👨‍👩‍👧‍👧خدایامنتظر معجزه بزرگت هستمهرکی امضام و خوند واسه حاجتم یه صلوات مهمونم کنه....انشالله یه روزی تیکر بزارم بگم دیدین منم  باردار شدم  خدایا سپردم دست خودت خودت درستش کن

دوست خوش قلبم خوبی...انشالله نی نی رو سلامت بغل بگیری😘...میشه شما که الان بارداری سر زایمان منم دعا ...

انشاالله عزیزم

ممنون از دعای خیرت

امیدوارم دامن تمام مادر هایی ک منتظرن سبز بشه❤❤❤

اگر خواستی چیزی را پنهان کنی ،لای یک کتاب بگذار ، این مردم کتاب نمی خوانند.

عزیزم کاربریت فعال؟

هر وقت بین دوتا انتخاب مردد بودی ، شیر یا خط بنداز ! مهم نیست شیر بیفته یا خط… مهم اینه که اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه ، یه دفعه بفهمی دلت بیشتر میخواد شیر بیفته ، یا خط …

من به معنای واقعی نچرالم واگه باخودم حال کنم فقط یه رژویه لاک میزنم وتمام

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

من به معنای واقعی نچرالم واگه باخودم حال کنم فقط یه رژویه لاک میزنم وتمام

درود بر شما 🌹 

اگر خواستی چیزی را پنهان کنی ،لای یک کتاب بگذار ، این مردم کتاب نمی خوانند.
اره 😉😊

خداروشکر ☺️

کسی رو توی سایت ندیده بودم توی این زمینه ها مطالعه داشته باشه تا اینکه تاپیک شما رو دیدم

عزیزم سوالی دارم امیدوارم در موردش اطلاعات داشته باشی

بنظرت با روش های بخصوص میشه کارماسوزی انجام داد؟

یا اینکه این کار خودش باعث کارما میشه؟

من با قوانین دنیا مشکل ندارم ولی حقیقتا کارمای اجدادی که هفت نسل رو درگیر میکنه و ما درش دخیل نیستیم اصلا به حق نیست

در مورد ایموشن کد تجربه ای داری؟

با این روش میشه کارمای اجدادی رو از بین برد؟

هر وقت بین دوتا انتخاب مردد بودی ، شیر یا خط بنداز ! مهم نیست شیر بیفته یا خط… مهم اینه که اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه ، یه دفعه بفهمی دلت بیشتر میخواد شیر بیفته ، یا خط …
اره 😉😊

البته اینم اضافه کنم که میدونم ما باید توی هر دوره زندگی دی ان ای خودمونو ارتقا بدیم تا اون کارماهای اجدادی پاک بشن 

ولی بازم میگم اون کاری که ما انجام ندادیم چرا ما باید کارماشو پس بدیم !

هر وقت بین دوتا انتخاب مردد بودی ، شیر یا خط بنداز ! مهم نیست شیر بیفته یا خط… مهم اینه که اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه ، یه دفعه بفهمی دلت بیشتر میخواد شیر بیفته ، یا خط …
خداروشکر ☺️کسی رو توی سایت ندیده بودم توی این زمینه ها مطالعه داشته باشه تا اینکه تاپیک شما رو دیدمع ...

میگن کارما اجدادی وجود نداره

اما متأسّفانه هست 

در مورد کارما سوزی فقط شما خوبی کن 

در مورد ایموشن کد متاسفانه اطلاعی ندارم

اگر خواستی چیزی را پنهان کنی ،لای یک کتاب بگذار ، این مردم کتاب نمی خوانند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز