2777
2789
عنوان

گردن زنییی🥹

57 بازدید | 1 پست

این سریالو اولش به عشق نیما و باران میدیدم 

ولی بعدش عاشق مونا و امیر شودممم🥲

الان فقط به عشق اونا میبینم

هردوشونو باهم میبینم اصلا یه جورایی ذوق میکنم:////

این قسمت که مونا عقب نشست امیر گفت بیا جلو اصن جیغ میزدم عین خُلا می‌پریدم اینور و اونور🥹

[ ‹تبریز گوزلی› ][تمنایِ وصالم نیست عشقِ من مگیر از من؛ به دردت خو گرفتم! نیستم در بندِ درمانت🤍]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز