2789
عنوان

اتیسم

302 بازدید | 18 پست

مامانا پسرم دو سالو هفت ماهشه یک دکتر میگه اتیسم بچه ای که متوجه حرفات و دستورپذیری داره و واکنش به اسم و ارتباطه چشمی داره اتیسم می‌تونه باشه ؟اخه اصلا کلمه نمیگه فقط بابا ماما اونم هدفمند نمیگه گاهی میگه مگر من نباشم موقع گریه بگه ماما همین از اول هیچی نمی‌گفت یه مدت دده میگفت اونم نمیگه ولی با بچه ها همراه میشه برای بازی 

ولش کن ببرش گفتاردرمانی شدید باهاش کار کن

اون چون حرف نمیزنه معنی بیا پیشم رو هم نمیدونه پس دستورپذیری نداره

بدون از دست دادن وقت

 شش ماه ببرش گفتاردرمانی اگر بچه ات تغییری نکرد اون موقع بش شک کن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله طیف داره از نیازمند حمایت تا نیازمند حمایت بسیار زیاد و برای تشخیص قطعی پیش چند دکتر ببریدش تا خیالتون راحت بشه 

خوابم میااااد خوابم میاد خوابم میاااااااد😐

عزیزم اوتیسم کلی طیف داره

باید حتما متخصص این رشته پسرتو ببینه و طیف رو مشخص کنه،و هر کلاسی که برای پیشرفتش لازمه بهت میگه مثل  گفتار درمان و کاردرمانی ذهنی و....

حتما پیگیر باش ،چون این قضیه برای بهتر شدن ،پیگیری جدی میخواد،تو پسرها خصوصا

خب دکتر چی این حرفو زد؟؟ تخصصش چی بود؟؟؟


ایا یه دکتر روانشناس کودک بود که کلاااا با بچه های اتیسم سر و کار داره و راحت تشخیص میده

یا نه صرفا بردی دکتر داخلی یا .....؟؟؟؟


مهمه ک کی بچه رو دیده تشخیص داده و شما چرا بردی؟؟


حتما حتما پیش یه روانشناس کودک خیلییی خوب ببرید که کلا توی این حیطه کار میکنه

ببینید چی میگه

بعدش پیگیر کار درمانی و گفتار درمانی بشید اگر مشکل کلام و‌.. داره

ترکیب این دو معجزه میکنه

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

خب دکتر چی این حرفو زد؟؟ تخصصش چی بود؟؟؟ایا یه دکتر روانشناس کودک بود که کلاااا با بچه های اتیسم سر ...

فوق تخصص مغز و اعصاب بود بچمم خواب بود نوار مغز گرفت نوارشم گفت سالمه سالمه من گفتم حرف نمیزنه ۱۶ماهگی راه رفت ۲۱ماهگی اشاره یاد گرفت و گفت بهش بگی برو پیشه یخچال می‌ره گفتم متوجه همه حرفام میشه با اشاره همه چییو میگه الان نوشته اتیسم رو برگه 

فوق تخصص مغز و اعصاب بود بچمم خواب بود نوار مغز گرفت نوارشم گفت سالمه سالمه من گفتم حرف نمیزنه ۱۶ماه ...

ببینید

والا ما سر این قضیه تو سایت کم مونده کتکم بخوریم

هر رشته ایی برای یه کاریه

بعضیا فک میکنن چون طرف پزشکی خونده عالمه و چون روانپزشکه یعنی کار روانشناس هم میتونه انجام بده

در صورتی ک نمیشه !!

حتی مثلا توی کار چشم پزشکی بین متخصص ها همشون درس مشترک خوندن اما برای جراحی

اگب قرنیه باشه میفرستن فوق تخصص قرنیه

اگر شبکیه باشه میفرستن فوق تخصص شبکیه

جفتشون هم حالیشونه ولی خب هر کدوم کار خودشونو دارن



شما باید بچه رو پیش روانشناس کودک خیلی درست حسابی ببرید

کسی که دستش تو درمانه و میبینید کلی کودک پیشش عملا بزرگ شدن

تشخیص اون بدرد ما میخوره نه یه روانپزشک!


❌️من بچه شمارو ندیدم

سنشم الان یادم رفت فک کنم گفته بودید

اما اگر به موقع وایستاد به موقع راه رفت

به موقع اولین کلمه رو گفت

و شما بهش بگی مثلا عهههه عههه جلو پنجره پرندهه رووو

سریع سرشو برمیگردونه پنجره رو میبینه

یا صداش میکنید واکنش میده ( اینکه لجبازی کنه جواب نده حساب نیستا) 

خیلی بعیده اتیسم باشه



حالاومحض احتیاط شما روانشناس کودک خوب رو ببرید

اگر مشکلش فقط تکلم هستش و خیلی خوب حرف نمیزنه

گفتار درمانی خوب

در کنار کاردرمانی که بازی میکنن داخلش و کلا تمرکزش رو خیلی میبرن بالا و عالیه برای همه بچه ها حتی بچه هایی که حرفم میزنن

صبوری کنید اگر

حل میشه

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

ببینیدوالا ما سر این قضیه تو سایت کم مونده کتکم بخوریمهر رشته ایی برای یه کاریهبعضیا فک میکنن چون طر ...

بچه من ۱۶ماهگی راه رفت ۱۴ماهگی اولین کلمه گفت گفت دده تا چند ماه به همه چی اونو می‌گفت الان ماما بابا میگه میگم به بع شو میگه بعععع و اینا الان دو سالو هفت ماهشه واکنش به اسمش داره یکی میگه امیر حسین برمیگرده بهش سریع بیرونم هستیم هر چی میگم کو با اشاره نشون میده بهم سریع 

بچه من ۱۶ماهگی راه رفت ۱۴ماهگی اولین کلمه گفت گفت دده تا چند ماه به همه چی اونو می‌گفت الان ماما باب ...

این بچه واقعا مشکلی نداره

اگر فقط همون تکلم هستش

گفتار درمانی ببرید کنارشم کاردرمانی

مرکز معتبر و خوب 

راه میوفته کامل


ما خیلی سال قبل خواهرمو بردیم

اونزمان مثل الان اطلاعات و... نبودش دکترا خیلی با سواد و با تجربه نبودن

یسری میگفتن این اصلا نمیتونه مدرسه بره ولش کنید بیارید ببرید ۱۰ سالگی اینا تازه ببریدش مدرسه😐

تازه مشکلش وخیم هم بود


بردیم گفتار درمانی خوب

کنارش کاردرمانی

صبوری هم کردیم بقیه هی میگفتن ول کنید پول الکی خرج میکتید و...

ولی بردیم

خیلیم خوب جواب گرفتیم

راحت صحبتش راه افتاد مثل بلبل حرف زد

مدرسه رو رفت

درسشم یاد گرفت

همه کارشو به موقع انجام داد


میخوام بگم از بچه شما وضعش خییییییلی بدتر بود

بچه شما مشکلی رو داره ک اکثریت بچه های این دوره دارن

با یه گفتار درمان خوب قابل حله


کاردرمانی رو گفتم چون ما واقعا ازش نتیجه خوبی گرفتیم یعنی سرعت کار رفت بالا تر

همشم بازی بود و بازی با کامپیوتر و...

ولی عجیب تمرکزش و ریاضیش عالی شد

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

با سلام

ببین عزیزم

اگر دکتر بردی و تشخیص داده اوتیسم معطل نکن و وقت رو از دست نده یک کلینیک خوب کاردرمانی و گفتاردرمانی که در زمینه اوتیسم عالی باشن ببر......تا زودتر بچه گفتار و ارتباط خودشو شروع بکنه منم بچم 4 ساله هست ....اولش هی دست دست کردم و باباش نمیذاشت هی میگفت منم اینظوری بودم....تا اینکه مادرشوهرم یه روز عصبانی شد سر همسرم که چرا مقاومت میکنی ببرید هر اقدامی لازمه بکنید بعدا نگید نکردیم ......این وسط چندتا کاردرمانی و گفتاردرمانی عوض کردیم تا این مورد آخری واقعا حرفه ایی بودن تو عرض 4 ماه علایم خیلی کمتر شد و ما الان مهد کودک گذاشتیم بچه رو

خب دکتر چی این حرفو زد؟؟ تخصصش چی بود؟؟؟ایا یه دکتر روانشناس کودک بود که کلاااا با بچه های اتیسم سر ...

سلام کاملا درسته واقعا معجزه میکنه ترکیب کاردرمانی گفتاردرمانی اگر روانشناسی هم باشه کنارشون عالی تره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز